{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Det at " miste " sin bedste ven.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Der er nok mange der har fulgt med omkring mig og Flicka.. Den dag idag er hun solgt.. Hvem hendes nye ejer er ved jeg ikke. Men savnet til hende er bare så stort.. Og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det bearbejdet. Hun var min igennem 2 år altså en slags part.. Jeg har aldrig oplevet en hest som hende, og har mange gange overvejet at stoppe med at ride da jeg ikke synes der er noget der kan blive det samme uden hende. Der var uge der kunne det jeg kunne med hende. Ikke en gang ejeren. Og savner bare den hyp, ved ikke om i de hvordan det føles ??? Føles helt Tom iden i .. Håber hun har det godt skulle lige ud med det smiley hun var min bedste ven igennem 2 år og har flere gange reddet mit liv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det at " miste " sin bedste ven..
  • #1   3. sep 2013 Det er aldrig sjovt at miste sin bedste ven... Men der jo andre fisk i havet.

    Jeg mistede Avanti, min bedste ven som der havde hjulpet mig igennem alle de svære ting igennem 3 år og nøøøj jeg savner ham forfærdeligt...

    Jeg har også lige mistet min oldemor som jeg er/var meget tæt tilknyttet til og så hende ret tit, nøøj hvor er der bare tomt. smiley


Kommentér på:
Det at " miste " sin bedste ven..

Annonce