{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FØRSTE PART HJÆLPPPPP
  • #1   16. sep 2013 er det privat? Hvis det er så husk at "ride" rigtig ifølge ejeren, fx hvis hun gør noget bestemt så husk det smiley
    Hvis det er rideskole så er ikke alle heste de samme til part som på hold...


  • #2   16. sep 2013 den ser sød ud smiley
    Men hvad der forventes og forberedt på, syntes jeg du skal snakke med ejeren om smiley
    Ejeren kan formentlig give dig tips til, hvad du skal gøre og hvad du skal være forberedt på med netop denne hest. Samtidig er det også ham/hende der må forklare sine forventninger til dig, vi kan jo ikke sige hvad der forventes af dig smiley


  • #3   16. sep 2013 hold aftaler!, gør som ejer siger,

  • #4   16. sep 2013 Det er på rideskole

  • #5   16. sep 2013 Nu kender jeg jo intet til hesten, men jeg ville tænke over:

    Mærk efter i dig selv, måske du ikke skulle være der alene de første gange?
    Få afklaret med ejeren hvad de forventer af dig. Hvordan skal du ride, hvor ofte, hvor meget, hvilket udstyr skal hesten have på?
    Alt efter hvor længe du har redet så sørg for at få noget undervisning på hesten. (hvis det er en rideskole kommer det jo af sig selv, men det fremgår ikke)
    Sørg for det står klart hvad du gør hvis der sker noget med hesten, kontakter du ejer eller direkte dyrlæge? Hvad gør du hvis du under ridning opdager den er halt?

    Og så skal du bare nyde det i fulde drag!


  • #6   16. sep 2013 mth hvad du skal være parat på, så vil jeg svare alt.
    Vær især opmærksom på at det specielt de første gange måske slet ikke er det samme at ride den som du kender den fra undervisningen. Hvis den er følsom overfor dit humør kan det nemt smitte af på den at du er nervøs. Det skete nemlig for mig smiley


  • #7   16. sep 2013 Det er en god ide selvfølgelig at holde de regler ejer har.:)

Kommentér på:
FØRSTE PART HJÆLPPPPP

Annonce