{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

flere funktioner {{forumTopicSubject}}

okay, nu er det så sådan at jeg har design på mit gymnasie. her skal vi lave et design projekt. jeg har valgt at lave en brudekjole, men min plan med denne kjole er, at den laves om så man kan have den på flere gange. de vil sige at jeg fx vil lave en buksedragt med nederdel, så man som sin brudekjole, har en buksedragt og nederdel på. man kan så ved andre lejeligheder tage buksedragten på- drsse den op og ned, så den passer og man kan tage nogle lange bukser på uden over, men hvad siger i til det?
min tanke er at man betaler mange penge for en kjole som man skal have på en gang. så denne her kjole vil have flere funktioner.
det kan godt være at det lyder lidt "vildt" og "out there" men det er meningen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flere funktioner
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   19. sep 2013 Kunne du ikke gøre det ved noget andet end en brudekjole? Tænker mere en gallakjole måske?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   19. sep 2013 Hov, fik ikke skrevet færdig smiley

    Men tænker, at en brudekjole, er noget man kun bruger en gang, også selvom den havde flere funktioner.. Det er lidt en 'tradition' at den kun bruges en gang, og ellers bare hænger smiley


  • #3   19. sep 2013 jeg er enig med astrid.. smiley
    plus at en brudekjole, er så speciel, at jeg tror det ville være underligt at den skulle bruges som buksedragt osv. Mange bruger den jo til at give i arv videre til fx. børn.. Desværre tror jeg ikke den ville blive et hit, og hvis folk vil bruge deres brudekjole igen, som galla kjole eller lignende, får de den syet om eller farver den...


Kommentér på:
flere funktioner

Annonce