{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Kedsomhed og jobsøgning.. {{forumTopicSubject}}

... er hvad min weekend nok kommer til at byde på!

Jeg var på praktikdag på Dansk Hørecenter i fredags, hvor jeg havde søgt elevplads, og de virkede totalt glade for mig, som om at den bare allerede var sikker og at jeg helt sikkert nok skulle få den elevplads...
Hvis jeg ville komme i betragtning til en samtale, ville jeg blive ringet op ingen udgangen af uge 38 hvilket er.... nu.....

og har ikke hørt noget... så ÆV..

Ud og søge videre smiley


Så nu sidder jeg bare og prøver at give mig selv inspiration til at forbedre min ansøgning og tænker over hvor i alverden jeg dog skal søge henne! smiley


Hvad får i jeres fredag aften til at gå med, kære hg'ere? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kedsomhed og jobsøgning..
  • #1   20. sep 2013 Sidder bare og stener smiley
    Har lige spist mig mæt i pandekager, da min lillebror har fødselsdag smiley
    Og så skriver jeg med nogle folk en gang i mellem smiley


  • #2   20. sep 2013 Nederen.. Det er altid træls ikke at høre noget. jeg er også ved at få svar på alle mine ansøgninger jeg sendte i sin tid, før jeg startede på UNI, og sjovt nok er alle stillingerne besat til anden side -.-
    I aften stener jeg TV, ligger på sofaen og forkæler mig selv. Jeg blev opereret med et keglesnit i går så jeg må godt ;D


  • #3   20. sep 2013 Bumle: haha hyggeligt! smiley det er satme længe siden jeg har fået pandekager...

    Team haverkamp: Ja det er typisk, det er også den tilbagemelding jeg tit får, øv -.- Hvad er du blevet opereret for? o:


  • #4   20. sep 2013 Jamen jeg har været inde og få lavet et keglesnit.
    Lægen fandt (efter et celleskrab) nogle svære celleforandringer i underlivet og dette måtte opereres væk. Det vil sige de skærer et kegleformet stykke af livmoderhalsen og sender til undersøgelse for at se om de har fået det hele væk. det er IKKE kræft, men et forstadie.
    Heldigvis var jeg i fuld narkose og har ingen smerter haft overhovedet.
    Den største smerte er at en af lægerne sagde jeg først måtte ride om en måned igen.... Har en del stævner der venter... ALTSÅ! smiley


  • #5   20. sep 2013 Nååå okay! smiley
    Det lyder satme da øv.. smiley


  • #6   20. sep 2013 Ja, det er satme ret nederen! Meeeen mon ikke min egen stædighed sætter mig op på hesten lidt før;)

  • #7   20. sep 2013 hvis du kan klare det at tørre rumpe/vaske, så er et plejehjem det mest fantastiske sted i verden at arbejde, åååh jeg er så glad for mit! smiley

  • #8   20. sep 2013
    Det kan jo være de ringer på mandag. Synes tit de lover noget og først reagerer senere, men jeg krydser fingre for dig!

    Ellers er det som du siger bare med at få søgt igen smiley Og man finder altid noget når man kigger sit CV igennem. Der er altid nogle kvalifikationer man ikke lige har fået med, eller noget andet væsentligt der bør redigeres xD.

    Jeg er lige kommet hjem efter at have været ude og spise + i biffen med min dejlige kæreste. Nu spiller han Fifa og jeg har "Hestetid"+laver regnskab. smiley


  • #9   20. sep 2013 indelukket på mit mørke værelse som en vampyr, og med en pc på skødet smiley

    Vil gerne ud og feste men skal dog stå tidligt op imorgen smiley Du ved.. første hjælps kursus så jeg kan få det skide knallertkørekort! smiley smiley


  • #10   20. sep 2013 Tine: Mjaaa, det er ikke rigtig noget for mig.. selvom det lyder rigtig hyggeligt smiley

    Line: Jeg håber bare på det bedste. Har allerede kæmpet mig op på en liste med omkring 15 nye steder jeg kan smide en ansøgning, som jeg nok kører ud med i næste uge.. Nu vil jeg gerne snart tjene nogle penge! smiley
    Og det lyder hyggeligt! smiley

    SL: Hahahah øv! smiley Føler med dig!


  • #11   20. sep 2013 CTA- Det er fucking 8 timer smiley

  • #12   20. sep 2013 Hahaha av! Jeg var også igennem et oooondt førstehjælpskursus da jeg tog kørekort... hold kæft hvor er det kedeligt!! smiley

    Nåmen, jeg får da brugt min aften på en produktiv måde.. har indtil videre sendt 3 ansøgninger afsted - 2 til H&M (en uopfordret fuldtids-ansøgning og en ansøgning til et studiejob (-.- xD)) og en til biocity... Og så ud med nogle flere på mandag/tirsdag og så krydser vi fingre!


  • #13   20. sep 2013
    Nul og niks smiley

    Er pt. ledig og hold da kaje det offentlige system er langsomt og virkelig irriterende. Har skulle give de samme informationer ret mange gange, til forskellige folk ( alder, uddannelse, udeboende osv. ) og har en kæmpe stak papir.

    Først så er man der, så sendes man der hen, så skal man der hen..

    Er blevet tilbudt praktik i en butik, men det er ikke lige sådan og komme i det. Først snakke med et sted, så et sted til, så et tredje sted, så vente nogle dage, så snakke med en dame som siger " kom på mandag, de kan hjælpe dig " -.-



Kommentér på:
Kedsomhed og jobsøgning..

Annonce