{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Halstedhus vs brøderup efterskole?!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen;-)
Jeg skal på efterskole i år 15/16 og ved ikke hvilken efterskole jeg skal vælge..
Valget står mellem halstedhus og brøderup:-/ mine forældre vil gerne have mig på brøderup og jeg vil helst på halstedhus:-/ (er skrevet op på dem begge) og jeg ved ikke hvilken jeg skal vælge..
Hvilken ville i/du vælge!:)

Håber i kan hjælpe mig;-)
Da jeg skal beslutte det meget snart;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halstedhus vs brøderup efterskole?!!!
  • #1   1. okt 2013 Jeg syntes du skal vælge Halstedhus! Har selv gået der i to år, og har været så glad for det. Hvis jeg kunne ville jeg gerne tage et år mere. Så jeg kan kun anbefale dig det! smiley

  • #2   1. okt 2013 Jeg har lige henter en pony der nede for 3 mdr siden. Og gamle ejer havde også gået der i to år, og jeg syndes at det er en fed efterskole.

  • #3   1. okt 2013 Den er super fed! Du bliver glad for den lige med det samme, og lærerne tager rigtig godt imod en smiley Kan kun anbefale det.. Selv min lillesøster på 11 siger at hun skal der ned i 9 smiley

  • #4   1. okt 2013 Overvejer virkelig også halstedhus, så kommer vi af sted samtidig!:)

  • #5   1. okt 2013 Det er en super fed efterskole, så kan jo kun anbefale det smiley

  • #6   1. okt 2013 Overvejer selv at tage 10. nede på halstedhus efterskole også i år 15/16 syntes det lyder rigtig spændene så følger lige med smiley

  • #7   1. okt 2013 Som sagt kan kun anbefale det! I får det fedest år, de bedste venner/veninder, lærerne kommer til at blive jeres nye ''forældre'' de passer på jer, er der for jer når i har allermest brug for dem. Henter jer gerne hvis er midt på Lars tyndskidmark og ikke kan komme hjem. Hvis i er skole trætte, så hjælper de jer, hvis i ikke kan orke at gå i skole en dag, kan i aftale med Susser og Lilli om at være i stalden i stedet. Undervisingen både i ridning og skolen er super! Så kan kun anbefale det.

  • #8   1. okt 2013 Altså jeg har ikke været afsted på efterskole, men var ude og kigge på forskellige, og så på halstedhus. Men syntes der så lidt "nusset" ud og ja. Ved ikke hvordan jeg skal forklare det.
    Men jeg kender rigtig mange som har været SUPER glad for at gå på BU.


  • #9   1. okt 2013 helt klart halstedhus efterskole det er nogle dejlige mennesker der henne og nogle dygtige underviser

  • #10   2. okt 2013 jeg ville hvis jeg hav´de nået at få en pld have valgt Brøderup men skal nu på Halstedhus. min parts ejer var på Brøderup og Fabius min part en en problem hest og nu er han så komme et hjem som en helt anden pony meget med omgængelig og rar at være sammen med smiley

  • #11   2. okt 2013 Der har skam også været problem heste nede på Halstedhus. Lad mig give jer et eksempel. Jura da hun kom var hun kun blevet tilredet, og hun havde gået på en mark. Da pigerne fra mit første år skulle begynde at ride hende, smed hun alt og alle af. På mit andet år kom Mille, en pige som bare tager alt med et smil og grin. På 6 måneder lærte Jura at hun ikke bare skulle smide folk af. Nu løber hun hverken, hun smider dem ikke af for guldmedaljer mere, hun er blevet den sødeste lille fjordhest. Man kan end da ride kun i grime nu på hende. Så problem hestene derned bliver der taget ekstra hånd om smiley Da skolen og elverne kun ønsker det bedste for dyrene smiley

  • #12   26. nov 2014 Havde også selv kigget lidt på dem begge, men jeg skal
    På halstedhus 15/16 smiley


  • #14   26. nov 2014 Gik selv på Halstedhus 06/07, kan kun anbefale det

Kommentér på:
Halstedhus vs brøderup efterskole?!!!

Annonce