Emne
Oprettet af
hylende morsomt galopløb
fandt lige den her på youtube, hold op hvor jeg grinte da jeg hørte hvad vinderen af første løb, og stakkel komment...
Generel diskussion
482
8. aug 2014
hvis din pinto der er kåret i forre...
da jeg har lidt svært ved, at greje, pintos kåringsregler, og hvad der giver hvilke point, kunne det være lidt spæn...
Avl
239
7. jul 2014
ormeundersøgelse, lidt ligesom equi...
jeg vil gerne have undersøgt hypperne, for orm, inden de kommer ud på det store sommergræs. jeg har i mange år bru...
Generel diskussion
292
30. apr 2014
hingste med unikke farve eller gene...
ja jeg kom lidt på glatis i går aftes, da en veninde og jeg havde en meget lang samtale omkring farvegenetikken og ...
Avl
540
25. mar 2014
anbefal en god underviser eller træ...
da jeg synes jeg er gået lidt i stå med både den daglige håndtering og træning af hypperne her på stedet, vil jeg p...
Gruppe Diskussion
284
10. feb 2014
opdatering på busken
bare lige så i ikke sidder og bliver nervøse bag jeres skærme og tænker tilbage på lige præcis den aften, vil jeg b...
Off Topic
2.299
1. feb 2014
opfølgning på ideer til foderplan.
jeg oprettede for lidt over en måned siden et indlæg her, hvor jeg søgte ideer til en foderplan, da jeg rykkede hes...
Gruppe Diskussion
244
13. jan 2014
inspiration til hingstevalg
Min drøm at avle rideheste er endnu en gang blevet realisieret og med denne sætning kunne jeg godt ønske mig noget ...
Avl
295
10. dec 2013
inspiration til hingstevalg
Min drøm at avle rideheste er endnu en gang blevet realisieret og med denne sætning kunne jeg godt ønske mig noget ...
Gruppe Diskussion
119
10. dec 2013
ideer til foderplaner
jeg står i den situation at jeg flytter ud og kommer til at have min egen stald at have hypperne i, det giver jo en...
Gruppe Diskussion
219
4. dec 2013
Hvordan opfører du dig når du er i ...
`Nu er det her emne skrevet udfra mine egne personlige erfaringer som hjælper til dyrskue og store hestedag og derf...
Generel diskussion
779
25. sep 2013
sikke en mød dag
øv hvor har jeg altså haft en virkelig skod dag i dag, faktisk blev det så meget og så stressende at jeg til sidst ...
Off Topic
1.015
26. apr 2013
jeg er en gal morder
hehe. ja det må jeg desværre blankt indrømme jeg er især efter i dag. det hele startede med at jeg sad sammen med ...
Off Topic
547
27. mar 2013
hvorfor blive så sur over besøg af ...
ja det er en lille ting der undre mig, selvfølgelig kan jeg godt se det irreterende ved at man måske bliver meldt f...
Generel diskussion
1.018
16. jan 2013
western på dr 1 øv hvor er jeg skuf...
nej så fik jeg lige et tip om at der var et lille indslag på dr 1 omkring western og en western rytter i Sverige, o...
Generel diskussion
623
16. nov 2012
finde et hovedtøj med bredde kindst...
jeg har lidt af et problem med mit hovedtøj lige nu, da kindstykkerne eller spændet til bidet er for smalt. Proble...
Generel diskussion
368
14. nov 2012
sjov aftegn på maven ?
jeg faldt lige over denne hyp og især dens sjove aftegn på maven ? Jeg ved at både moren og faren er rene welsh co...
Gruppe Diskussion
425
10. nov 2012
og så bakker du lige WHAAAT
jamen jeg er jo i den dejlige situation at jeg er ved at tage kørerkort, hvilket jo bare er skønt, med skønt på, ne...
Off Topic
496
10. nov 2012
brun med hvis hale og sort man
jeg sad og surfede lidt rundt rundt på de forskellige welsh stutteri egentligt mest for at blive lidt klogere på av...
Gruppe Diskussion
908
7. nov 2012
når der er bare conection imellem h...
øj kender i det når i bare møder en hest og spiller sammen med lige med det samme ? Jeg fik lidt over 2 uger siden...
Gruppe Diskussion
336
4. nov 2012
fremlysning af to shettere
der er fundet to shettere på lolland, er det nogen i kender ? http://www.tv2east.dk/artikler/mangler-du-dine-ponyer
Generel diskussion
430
2. nov 2012
jeg vil gerne donere noget tøj :)
jeg står lidt i den situation at min søn på snart 3 er vokset ud af sit tøj og jeg har fået noget pigetøj, som var ...
Gruppe Diskussion
1.057
30. okt 2012
wauw en smuk kat
jeg skal da være den første til at indrømme at jeg ikke er den helt store kattefan, jeg har ikke nogen drøm om at h...
Off Topic
558
24. okt 2012
arg hvorfor er der så mange sort sh...
ja jeg har haft lidt problemer med min lille sorte shetter, da hun ikke har følt at det var nødvendigt at blive på ...
Generel diskussion
552
23. okt 2012
hvad betaler i og hvad får i for pr...
jeg tænkte at det kunne være lidt spændende at vide hvad i betaler for jeres hesteforsikringer og hvad i får ? for ...
Gruppe Diskussion
254
23. okt 2012
det der chok hvor ens hjerte bare s...
øv hvor blev jeg bare forskrækket og bange i dag, det var slet ikke til at holde ud. Jeg tænkte at jeg ville gå en...
Off Topic
511
21. okt 2012
modtager en andens post ?
ja det er en lille ting der undre mig lidt. Det er nemlig sådan at jeg i de sidste 4 måneder har modtaget det der ...
Off Topic
368
18. okt 2012
mangler du en hest omkring stor hed...
min veninde slog lige denne fremlysning op på facebook. Der er tale om en sort hingst, der er fundet ved kirkegård...
Generel diskussion
903
15. okt 2012
at blive overvåget på nettet
Emnet er skrevet inde på heste-nettet. derfor passer noget af det med at slette profil ikke helt til herinde ja ...
Gruppe Diskussion
524
13. okt 2012
den der dumme pandelok
ja, som regelt er jeg meget stor fan af pandelokken og vil aldrig i mit liv klippe en hests pandelok, da jeg er til...
Generel diskussion
569
13. okt 2012
HesteGalleri anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer.         Læs mere
Personer, der synes godt om dette