{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Part {{forumTopicSubject}}

Hej HGer

Jeg har en rigtig dejlig islænder, men har ikke tid til at ride ham så meget så jeg ved ikke om jeg skal finde en part til ham eller om jeg bare skal lade ham gå
Det gør rigtig ondt indeni ikke at ride ham hver dag, jeg kan ikke ride ham hver dag fordi jeg har mange lektier og så fordi i ridehuset hvor jeg rider der er optaget tirsdag og torsdag. men jeg vil rigtig ride ham. Men der er også et problem og det er at jeg her på det sidste ikke har magtet at ride da han er meget hård nogen gange. Også vil jeg også gerne have mere tid til fitniss og venner men vil også gerne starte stævner, men hvis jeg ikke kan holde ham i from eller træne ham nytter det ikke noget!
Men hvis han skal have part skal jeg stadig hjælpe hende/ham lidt til at starte med og det ved jeg ikke om jeg magter!
Ved godt der er langt men havde brug for at komme ud med det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part
  • #2   2. dec 2013 Har valgt part fra pt. Syntes der for meget bøvl med spørgsmål, og man skal være enig om hvad og hvordan der rides. Udstyret skal passes, og ja ikke fordi jeg sku tjene på det, men krav at de fik undervisning, et par gange for at de og hesten lige var enige. Så kræver du mentalt er åben for andre rider og er med til at forme din hest. Spørgsmål omkring masser ting. Ikke nemt så min hygger blot i tide utide, når jeg ikke har tiden smiley

  • #3   2. dec 2013 På den måde du skriver det på, lyder det ikke som om du selv vil beholde parten.

    Men, det kan du ikke spørge andre om, da det kun kan være dit valg. Og så skal du jo tage stilling til om det er fordi du brænder for at starte stævner, eller hellere vil være sammen med dine venner. Man skal jo passe sin skole, så man kan få en god uddannelse.
    Held og Lykke- det er dit eget valg! smiley


  • #4   2. dec 2013 Jeg had part til min pony-fætter og det er jeg rigtigt glad for - jeg underviser hende så også selv så det tager meget tid for mig.

    Jeg er glad for det - måske jeg har været heldig at finde en sød pige, men hun er god ved ponyen og han nyder at lave mere end hvad jeg ellers får gjort.

    Ved ikke om det hjælper overhovedet - jeg havde selv meget svært ved at lave annoncen og havde da også en lille knude i maven da hun sagde at hun gerne ville ride hos mig. Det er jo mine babyer og det var en smule hårdt og acceptere at de nu skulle trænes af en anden også - men er faktisk rigtig, rigtig glad for det smiley


Kommentér på:
Part

Annonce