{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Glædes opråb {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg ville dele min dejlige, skønne oplevelse med jer herinde.
Jeg har for et år siden redet en skøn fire års varmblodshoppe til. Hun har altid haft en ekstra tand energi og derfor været lidt mere besværlig end andre ungheste, hun har let ved at hidse sig op og bare ville fremad.

Hun har så haft en års "voksepause" hvor hun har været lånt ud som selvkab. Hun blev så i slutningen af sommerferien sidste år solgt, men kom hurtigt tilbage da nye ejer faldt af og blev bange.
Jeg fik så derfor æren af at arbejde med hende igen, der har været en del "kampe og stridigheder". Hun er nemlig ikke rigtig dame og lige så stædig som jeg. Men inden for de sidste uger er det begyndt at køre som smurt med hende. Vi har kunne træne forskellige små øvelser og hun er bare alt for lærenem.

Alt det grundlæggende, som at gå stabilt i alle gangarter (mangler dog lidt balance i galop), tilbagetrædning, trav fra parade og så igår startede vi med an springe an i galop fra skridt af.

Jeg er utrolig stolt af lille hesten, så skønt at sætte sig på ryggen af en unghest der elsker at blive redet. Man kan nærmest mærke hvordan hun bare vil mere og mere.

Og ja jeg smiler stadig bare ved tanken. Skønne hest!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes opråb
Kommentér på:
Glædes opråb

Annonce