{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Trav og opbygning/nedbrydning af muskler.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo siden August trænet min hest to gange ugentlig i frem og ned i skridt fra jorden.. Vi var startet med trav fra først i november og han har begyndt at blive ret dygtig i at holde hovedet frem og ned i længere tid af gangen når han traver...Dog den sidste tid har vi været meget uheldig da han har haft div. problemer der gør at han ikke har fået travet ret meget, kun skridtet... Nu bliver jeg jo lidt bekymret for om han så vil (hans muskel sætting) tage skade af dette? Hvor hurtig brydes musklerne ned (bliver slappe)? Og hvor stor betydning har traven?

Ved den jo er af betydning især ift. kondition men hvad med opbygning af muskler i ryggen?

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trav og opbygning/nedbrydning af muskler..
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   15. jan 2014 Husk på, at hvis muskler laver det samme for længe uden at blive belastet, så vil der ikke ske nogen ændring til sidst smiley

  • #2   15. jan 2014 Nej så forbliver de kun vedligeholdt.. Det ved jeg godt men han er ikke klar til galoppen endnu da han skal klare intervallerne med hovedet ned og frem HELE tiden.. smiley Jo længere han holder hovedet der nede hvor hårdere er det og jo mere muskler danner han... Jeg forventer han kan holde hovedet nede i trav intervaller 1x2 min på hver volte og så er han klar til galop smiley
    Men venter stadig svar på mit spørgsmål smiley


  • #3   15. jan 2014 Det er meget forskelligt fra hest til hest hvor hurtigt de mister muskelmasse, men en ting er helt sikkert. Det tager længere tid at bygge dem op end det gør at tabe dem.
    Traven har en væsentlig betydning for opbygningen af muskler. Jeg ville give den noget E-amino, el. lignende så den ikke syrer til i musklerne efter træning, og så ville jeg sørge for den dagligt får rørt sig og løsenet musklerne op smiley


Kommentér på:
Trav og opbygning/nedbrydning af muskler..

Annonce