{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

For tidligt ?! {{forumTopicSubject}}

Hej h'g..
Hvad ville i gøre?
En en "babyhest" på snart 3 år, som virkelig keder sig! Hun står pt i books men hun har masser af fold til. Men hun keder sig i boksen. Har lavet aktiviteter for hende i booksen. Men det eneste der er sjover derinde er hendes vandkop syns hun.. Hun kommer til af gå i løsdrift her om ik så længe for af afhjælpe dette "problem" så er det næste spørgsmål .. Hvornår ville i tilride hende?
Hun gør alt jeg ber hende om, kan træningen .. Og kan alle reglerne fra jorden. Har siddet på hende et par gange i ganske kort tid! Uden problemer. Er trafik sikker ..
Ville gerne tilride hende her tilsommer. Men har altid selv sagt tilrider kun heste som 4 års! Men er virkelig kommet i tvivl!!
Gider ik noget negativt !!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For tidligt ?!
  • #1   16. jan 2014 Når hesten er færdig udviklet mentalt og fysisk ville jeg gå igang med at tilride

  • #2   16. jan 2014 Hun virker klar i hoved , hun er / har ik været i væks i ca 2-3 mdr

  • #5   16. jan 2014 Du kan jo godt gå lige så stille igang smiley
    Jeg er ved at tilride min, som bliver 4 i år, og for et år siden begyndte jeg at lave noget med ham to til tre gange om ugen.
    Jeg har været igang med min i ca 4 mdr, hvor han har haft pauser på 3-4 uger et par gange.
    Og som Tina skriver, hvis hesten er klar så gå igang.
    Min keder sig også når han ikke laver noget, og bliver lidt en drengerøv når han bare står smiley
    Han er utrolig sammenarbejdvillig, og jeg har hele tiden et øje på ham, da han er frieser, og de er ikke altid klar som 3 års. Derfor har jeg arbejdet meget med ham fra jorden, og gør det stadig. Han har rytter på 3-4 gangen om ugen, og holder fri 2-3 dage om ugen.
    Så hvis din er klar så kom lidt igang med longen smiley


  • #6   16. jan 2014 Tak for jeres svar ?? vil sige jeg har sat mig for ud fra jeres svar af gå igang stille og roligt, og hun få masser af pauser! ( vi har jo ikke travlt ) og hun bliver tilredet med lammeskinds sadlen og bidløst

  • #8   16. jan 2014 Hun har lært diverse ting. Pt kan hun sådan set alt. Så det er mest bare longere , vi laver nu.. Men hun keder sig. Hun kan alle signalere fra jorden, horesmaship, trafik sikker osv osv

Kommentér på:
For tidligt ?!

Annonce