{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.301 visninger | Oprettet:

Berider Per Hoffmann? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Da min part er flyttet fra rideskole og nu står i privat stald igen skal jeg bruge en ny dressur underviser. Efter et emne oppe tidligere i dag omkring dressur (lidt spring) undervisere er jeg kommer i tanke om min gamle ridelærer på børkop rideklub, berideren Per ... efternavnet har jeg dog aldrig kendt da det er længe siden jeg red ved ham, dog husker jeg gennem de 6 år der at han var dygtig.

Kan dette være Per Hoffmann? jeg kan ikke finde meget andet end at han bor i uldum, har været på Tørring-uldum rideklub for nyligt og undervist der og ellers ikke meget andet. Hans hjemmeside jeg kan finde gennem Everhorse virker vist ikke mere, jeg kan ihvertfald ikke komme der ind.

Hvis dette er Per Hoffmann der har undervist på børkop rideklub, er der så nogen der ved noget omkring ham og hans undervisningsmetoder, om han køre ud da min part kommer til at stå nær jelling. Også selvom det ikke er Per Hoffmann jeg tænker på

hvis ikke det er Per Hoffmann, hvem kunne det så være?

Jeg håber på alle former for information omkring ham/andre dressurundervisere nær vejle/jelling


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider Per Hoffmann?
Kommentér på:
Berider Per Hoffmann?

Annonce