{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Optur - Glædesindlæg {{forumTopicSubject}}

Kære HG!
På sådan en kedelig grå lørdag er der vel ikke noget som et glædesindlæg fra en super glad pige?

I får lige min historie med ponyen;
D. 1 januar overtog jeg min søsters pony. Jeg red hende tit, men følte ikke vi svingede sammen, vi ville to forskellige ting. Hun var super dygtig til dressur, og havde kun sprunget få små baner. Jeg, jeg ville springe, og havde så ved siden af en anden hest jeg sprang på og red tit også, Misse. Jeg var jo vant til Misse, og Bonette var en kæmpe omvæltning som jeg ikke kunne overskue.
Bonette var ikke specielt sød ved mig heller, og vi har vist begge et højt temperament, så jeg blev sur på hende og kom ked af det hjem fra stalden hver dag. Hun bed mig, og var total u-samarbejdsvillig.
Jeg var så træt af det, for alle folk gik og sagde "ih" og "åh" "den pony er så dygtig og fin" men ingen så hvordan jeg havde det med den. Jeg hadede den. Den var totalt umotiverende at komme hjem fra skole og vide, at nu skulle jeg igen op til den dumme krikke.
Jeg har været så forfærdeligt ked af at have Bonette og har flere gange været tæt på at droppe ridning helt pga. hende.
Men det gik op for mig, at jeg ikke er perfekt, og hun heller ikke er. Og at det måske kunne fungere. Så jeg skar meget ned på at ride Misse, og satte alle kræfter ind på Bonette.
Havde det ikke været for min dygtige og altid hjælpende underviser, tror jeg ikke jeg kunne have gjort det.

I de sidste to uger er det kun gået fremad. Bo har været så sød, og jeg er virkelig blevet glad for hende. Hun har været rigtig stiv i højre side, men vi har klaret det uden sure miner, og uden at jeg selv har hidset mig op.
Vi er begyndt at springe, sådan, rigtigt. Igår sprang vi bane på 60 cm (det jo en begyndelse), og hun sprang flere spring i første forsøg uden at tøve, (hun har smidt mig af utallige gange fordi hun har stoppet før springet, men nej, ikke længere smiley )
Idag har vi været til TREC træning, og Bo gik på broen i første forsøg, og jeg var overlykkelig. Vi sprang også "halmballespring" (ca. 60 cm) uden at tøve, og alle de andre forskellige TREC øvelser.
Det hele går bare så godt nu, og jeg elsker Bonette! smiley

Hvad glæder i jer over? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optur - Glædesindlæg
  • #1   5. apr 2014 Iiih, det er bare så fantastisk når det går frem ad efter en rigtig dum periode! smiley . Skønt for dig - og dejligt at høre at din ændring af indstilling har hjulpet dig så meget. Jeg synes ofte at de største forhindringer sidder i hovedet på rytteren smiley .

    Jeg har haft rigtig meget bøvl med Chantell og galop, fordi Chantell bare har smidt AL vægt i tøjlen og så jordet derud af. Men det er blevet såååååå meget bedre - nu er hun igen let som en sytråd fortil, hun går roligt rundt og det føltes som om hun kommer meget mere af jorden! - Selv en dag som i dag hvor hun var fuldkommen oppe at ringe smiley
    - Og så vandt mit fodboldhold lige 4 - 0 efter en virkelig skod sæson! Maaaata smiley


Kommentér på:
Optur - Glædesindlæg

Annonce