{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Boot til baghove {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har med succes, købt afprøvet og erfaret at boots til foran er super godt til min ponyhest, det er cavallo simple. Jeg har eksperimenteret velvidende at hun skal have en anden str, og model til baghov. Og syns dem jeg har til foran virker virkelig klodsede og klumpede til bagben. Hun skal have både mindre str og en smallere model. Hvad rider i med og hvilke erfaringer har i draget jer mht boots.
Når vi rider ridebane har vi dem aldrig på det er ikke nødvendig. Men skovturene gør vi rigtig meget i. Det tænder min gamle ponyhest, og hun nyder det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boot til baghove
  • #1   21. jun 2014 Lytter med.....

  • #2   21. jun 2014 Jeg har haft Easyboot Glove, Trail og nu Equine Fusion Ultimate.... Til bagben var Glove perfekte og Ultimate bør være ligeså gode... Men det hele afhænger af hovens form, med hvilken model der vil være god... Dog er Equine Fusion altid gode til alle 4 hove smiley

  • #3   21. jun 2014 Jeg har kik på Glove til bagben da de virker smallere og knap så klodsede til bagpå. Men jeg er som sagt nybegynder og fejl køb er bedre end ingen køb da det vil hjælpe dyret til at syns det er fedt i skoven eller ned áf de lange grusveje, kan allerede mærke hun ikke passer på med forhove. Og det syns jeg er fedt. Mht fejlkøb så kommer de selvfølgelig på hylden og ikke bliver brugt holder voldsomt øje med slidsår og er opmærksom på de forskellige gaiters der findes, kom Frisk og lad mig høre flere erfaringer. Alternative metoder osv. Måske endda oplevelser. smiley

Kommentér på:
Boot til baghove

Annonce