{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Snubler ved øget fart {{forumTopicSubject}}

Har en koldblod som snubler hvis jeg driver ham dvs hvis han "bare" for lov at gå og dvaske afsted er det meget
Minimalt han snubler men skal han gå i frisk
Tempo med god fremdrift er han lige ved ryge på næsen har endda være ned og
Ligge på "knæ" smiley jeg tør ik trave og gallopere en masse på ham
I frygt for styrt... Han er tjekke af fys han er fin i ryg nakke osv ben arbejder hun kun
Med hvis der først er taget billeder af ben . Dyrlæge har heller ik kunne finde noget men min hest stamper meget
Med sine bagben og bider i dem værst når vi lige har redet smiley han er tjekket for mider mug skab osv prøver osv er taget og
Uden Resultat ... Håbe nogen
Havde prøvet
Noget lign. Smeden siger han har fine stærke hove men ingen tvivl om
Noget genere ham. Han er heller ik lang i hoven. Dyrlægen er bestilt til røgten i næste mdr hvor min
Hingst skal kasteres.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snubler ved øget fart
  • #1   24. aug 2014 Gør han det også når du longerer ham?

  • #2   24. aug 2014 Jep både tur og bane mistænker noget gigt smiley han er om og off halt lige nu prøver vi uden sko men han snuble igen idag smiley det virker til være mindre hvis han kun rides hver 2-3 dag ?? selv om min følge rytter og hans hest rider fra os eller stærker bare sætter min ik tempo op han skal drives meget men der sker ik noget han vælger helst galop frem for trav hvis han kan slippe afsted med det. Føler ik det fordi han går på forparten hans fys sagde også han ik gik på forparten så hun mente ik det var det da jeg red ham fint men han kunne nu nok få bagparten bedre med sig men det føler jeg også plejer være bedre men han vil ik reagere på min hjælp smiley

  • #4   25. aug 2014 Som jeg skriver han har ik skab det er undersøgt ... Fordi han er koldblod behøver det jo ik nødvendigvis være skab ?? men tak for budet men det er ikke skab mug mider eller lign ??

  • #5   25. aug 2014 Ligeledes er hov stilling som den skal være ?? så tre bestemt ik det er der. Tænker lidt om nogen har oplevet de kan snuble ved evt gigt i benene ?

  • #7   25. aug 2014 Jeg har haft sødere
    Smed fys keoprsktor dyrlæge tage hud prøver osv så tro mig han er undersøgt i h og r ?? vi kan bare ik finde årsagen har haft min hest i 7 år og han hsr aldrig haft mug skab eller lign
    Mens jeg har haft ham stampen er første kommet for et par år siden værst om
    Vinteren og han han stort set ik hov skæg ligger ik til den race han er ?? beklager min reaktion men det typisk folk skriger skab og mug når en koldblod stamper men de kan jo fejle andet også ?? så håbe lidt på et andet bud end det sædvanlige svar ?? han er også blevet behandle mod indvendige skabs mider bare for prøve noget som dyrlægen sagde men uden held. Opleve dog han var symptom fri i
    En uge hvor han fik smerte stillende efter ha fået rykket en tand ud. Men da han nu er begyndte at halte on og off skal det tages billeder af ben frygter lidt han er slidt op i sine ben da han har gået for vogn en del år før jeg fik ham. Det som om hans ben gir efter altså nærmest knækker sammen under ham ?? og det både for og bag forbenene snubler han mest med og
    Bagbenene gir oftes efter ?? det værst hvis han blir drevet frem i
    Godt tempo i skridt ??


  • #8   25. aug 2014 Sødere lig flere ??

Kommentér på:
Snubler ved øget fart

Annonce