{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Forskellige ting at træne {{forumTopicSubject}}

Jeg står og har en hest der nemt keder sig under træning, og prøver så vidt muligt at variere tingene så jeg ikke træner det samme for meget, men jeg er lidt løbet tør for ider til hvad jeg kan lave med ham smiley

Dressur: Vi rider LA plan men træner MB hjemme på banen, vi træner alt andet end piaff og passage smiley
Spring: Vi har sprunget 100 cm. men efter han har været 4 gange halt passer jeg nu på ham, og vi har heller ikke matrialerne til at springe smiley
Western: Har ikke længere nogle sadle så træner det ikke længere smiley
Tricks: Kan kysse, smile, skrabe, næsten ligge ned, og sidde, utrolig lærenem til det smiley

Jeg rider ind imellem tur på ham, men han bliver nemt stresset af ting, så det er lidt svært, markerne er der blevet sået på, så vi kan ikke længere ride der, derudover hygge rider jeg ham, longere og har ham i køreliner for sjovt.

Men jeg føler jeg mangler nogle nye ting at lave, så vi kan komme bedre igang uden nogle af os kommer til at kede os, har i nogle ider? det kan være hvad som helst, men vi har bare ikke så mange matrialer at bruge af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellige ting at træne
  • #1   2. sep 2014 brug naturens metarialer til at træne både spring, western, og dressur. der er ingen af de dicioliner der er bundet af udstyr

  • #2   3. sep 2014 Lær den at slappe af i naturen. Dressur kan sagtens rides på en åbenflade. En schenkelvigning eller traversade kan laves hen over en ikke-befærdet vej. Brug cavalettis i din dressurtræning. Der er masser af muligheder smiley

  • #3   3. sep 2014 Jeg går jævnlig ture med min smiley

  • #4   3. sep 2014 Janni, det er skam svært (selv efter 3 år træning) at komme på tur med ham, cavalettis er ikke noget vi har, som sagt har vi ikke nogle matrialer at bruge af smiley

    Katja: det ville jeg også gøre hvis det ikke var fordi jeg ved hvor let han stresser op, og hvor farlig han bliver når han gør det smiley


  • #5   3. sep 2014 du trænger til at øve dig i at se de positive ting frem for de negative.

    øv dig i dagligt at finde 5 positive ting, for det er sådan at det man ser efter, det er det man får øje på... og lige nu ser du kun begrænsninger


  • #6   3. sep 2014 ser skam ikke kun på de negative ting eller begrænsninger. Men siger kun at vi ikke har særlig meget at bruge af, der hvor jeg står.
    Da alle hestene står ude, så er alle foldene brugt. vi har 3 bomme og nogle skamler som det eneste til spring, men vi får snart et rigtig spring. Grunden til det med tur, er fordi jeg som sagt ved hvordan han er, og må da indrømme efter så mange kunne have været kommet slemt til skade, til og med mig, så ligger det da i baghovedet på en hele tiden.. Jeg ser sku meget positivt på tingene, og begrænser mig ikke i min træning, men vil bare lave noget nyt smiley


  • #7   3. sep 2014 Jeg har skam også en der har krævet flere år, før han har lært at gå i naturen uden at spas fuldstændigt. Han går stadig kun på tur med andre, men det har han til gengæld lært at nyde.
    Når den skal lære at gå tur skal du ikke tage den med ud på en time, men start stille og roligt. Det kan være at 3 min ud og 3 min hjem er rigeligt for din hest i starten - men den kom ud fra matriklen.
    Bommene kan vel også bruges enten på jorden, eller du kan lægge mursten eller andet hvad du kan finde ud, for at hæve dem.


Kommentér på:
Forskellige ting at træne

Annonce