{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
490 visninger | Oprettet:

arbejde fra jorden af {{forumTopicSubject}}

Halløj dejlige hestefolk smiley
Jeg står i den situation at jeg faldt af min hest for 3 uger siden og brækkede ryggen, så jeg kommer ikke op igen før til marts.
Jeg har nogle søde piger ude i stalden, hvor mine heste står (2 stk), som hjælper mig med at ride dem.
Men Jeg vil gerne igang med noget jordarbejde med dem, efterhånden som jeg kan mere og mere.
Jeg har longeret lidt og har tidligere arbejdet med at slippe dem løs i hallen, så en godbid i lommen og at de så følger efter en. Derudover har jeg også gået skovtur med den ene af dem. Men det kan godt blive lidt ensformet, Så jeg søger lidt inspiration til hvad jeg ellers kan lave med dem.
Hvad Laver i af jordarbejde med jeres hyppere? (Udover det jeg allerede laver med mine) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arbejde fra jorden af
  • #1   6. okt 2014 (link fjernet) smiley

  • #2   6. okt 2014 jeg har lært min ene part at blive longeret uden tov. det synes jeg er ret hyggeligt og en rar følses at vi har en kommunikation i gang selvom vi er et stykke fra hinanden.

    ellers kan du lære dem tricks som at bakke når du står bag ved dem, schenkelvigninger fra jorden, løfte ben, kysse smile? det er altid hyggeligt synes jeg.


  • #3   6. okt 2014 Diverse tricks smiley Det er stort hit her, da drengen jeg har elsker nye udfordringer smiley Han har fået indlært en hel del kommandoer også, som højre, venstre, frem/skridt, trav, galop, bak, stå, ryste, løfte, op, ned (op/ned er på paller), løslongering, løsspring, cavaletti (staves) og diverse bomøvelser og smidighedsøvelser smiley
    Dette morer vi os meget med, og indimellem leger vi med cykler, præsseninger og diverse mærkelige 'redskaber og dimser' jeg kan finde på gården, som stiger, traktorhjul, høns osv smiley


Kommentér på:
arbejde fra jorden af

Annonce