{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
195 visninger | Oprettet:

Idéer til ryttermærker? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg underviser rigtigt mange børn i forskellige aldre, jeg vil gerne giv dem en chance for at få testet deres viden. Nogen har gået længere end andre, derfor skal det ene spørgsmåls ark, fungere for dem der har gået længst, og nemmere til de andre. De skal igennem en skriftlig prøve og fysisk prøve med hest.

- Har selv taget de 2 første ryttermærker for 100 år siden, så husker ikke så meget af det mere, så er der nogen der har nogen ideer til spg. til den skriftlige prøve og noget til det fysiske???

Det er ryttermærke 1. smiley
- Laura.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idéer til ryttermærker?
  • #1   14. dec 2014 Hej
    Er selv uddannet ryttermærke underviser og til ryttermærke 1 så gennemgår vi udstyr til rytteren, grimen og adfærd og flok. søg evt på ryttermærke 1 så kommer er der nogle god ting op men ellers spørgsmål som hvad hedder de forskellige dele på grimen, hvordan er en heste flok sammen sat i naturen. Hvad kendetegner en sikkerheds godkendt ridehjelm, forskellige dele på hesten, hestens sanser. Køb evt det der hedder intro mærkerne eller elev bogen så du har noget der støtter undervisning ellers er der ryttermærke underviser kursus til januar under DRF.
    Og husk i nr 1 skal man normalt kun ride skridt og trav.


  • #2   16. dec 2014 Hej Nillle A, tusind tak, har selv taget 2 af mærkerne, så jeg er igang med at finde de 2 bøger smiley

Kommentér på:
Idéer til ryttermærker?

Annonce