{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

HJÆLP :'( hvad er det? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg er lige ved at gå ud af mit gode skind. Har lavet et opslag fra meget langtid siden men kan det virkelig passe at der ikke er en eneste der har oplevet det her før??

Min røde hoppe er 11 år og problemet har stået på i 2,5 år..
Problemet er, at hun slår voldsomt fra ridningen.. Ikke bare små ticks, men både jeg og hende kan komme ud af balance pga de voldsomme kastninger med hovedet.. Det føles som om nogen kaster noget i hovedet på hende..

Jeg kan ikke mere, jeg har prøvet ALT. Og hver vinter bliver jeg sindssyg.. For udendørs er det ikke på samme måde.. Det kan komme lidt, men ikke noget der ikke er til at leve med og startede endda et dressur stævne i sommers..

Men jeg kan jo ikke lade hesten stå hver vinter når jeg er nødsaget til at ride indenfor.. Og jeg har prøvet alt mellem himmel og jord..

Hun er røgnent og scannet, haft blokade i nakken, haft tandlæge, ordnet sadler, massage, kiropraktor, hestehvisker, redet med glidetøjle, redet med indspændinger, blevet longeret, redet uden saddel, redet med og uden alverdens bid, redet i grime, fået undervisning af mange forskellige, ændret min ridemåde på 100 forskellige måder osv osv.. ALT er nærmest afprøvet..

Ryggen fejler intet, den springer også med glæde 160. Men jeg kan bare ikke ride indendørs og det er jo et kæmpe problem..

Det sidste dyrlægen konstaterede var at det var hende attitude og det var psykisk.. Men kan det virkelig passe der ikke er nogen løsning? Det er UMULIGT at ride..

Det vi overvejer nu, er, om den kolde luft på mulen har indflydelse - men igen, hvorfor er det så ikke så slemt udendørs?

Det skal siges hun i forvejen førhen er bange med sit hovede, og tror man skal smadre hovedet OP i ting i stedet for at bukke hovedet.. Det er dog blevet utrolig bedre efter boksdøren er blevet lavet højere så hun ikke kan ramme..

Hm håber virkelig nogen har nogle bud? Jeg er frustreret og udmattet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP :'( hvad er det?
Kommentér på:
HJÆLP :'( hvad er det?

Annonce