{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Cordeo Træning/Ridning {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg ville super gerne lære min part omkring en cordeo. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal gøre.

Jeg tænkte på at starte med træning.
Første gang/gange at tage cordeo på hende og af igen, på og af i hendes tempo. Så jeg tilsidst kan have den liggende om hende i ubegrænset tid.
Anden gang/gange prøve at ride hun i kun grime og træktorv. Se hvordan hun reagere på "bidløst" ridning.
Tredie gang/gange sætte cordeo på og lære hende de forskellige signaler, fra jorden. Bakke, dreje den ene vej og dreje den anden vej.
Fjerde gang/gange få hjælp af trensen også. Lægge cordeo og trense på også sætte mig op. Vise hende de forskellige signaler fra ryggen med trensen? Ren sikkerhed! Begynde at skridte stille og roligt rundt igen og igen og lave forskellige øvelser.
Femte gang/gange sætte mig op med trense og cordeo igen også skridte med forskellige øvelser måske trave og bruge trensen så lidt som mugligt.
Sjette gang/gange sætte mig op med trense og cordeo og ride som femte gang. Tilsidst prøve at gallopere.
Syvende gang/gange smide træktorv/tøjler i grimen og cordeo på også. Skridte og hvis det går godt trave med forskellige øvelser.
Ottende gang/gange prøve at gallopere med træktorv/tøjler og cordeo. Bruge cordeoen så meget som mugligt! Blive ved med det de næste mange gange også til hun er rigtigt sød!
Niende gang/gange få hjælp af min veninde kun i grime og cordeo (ingen søjler eller træktorve) min veninde går ved siden af og vi skridter kun.
Tiende gang/gange have veninde med igen og prøve at trave me veninde ved siden af. Blive ved med det på den måde
Tilsidst et godt mål

Ellers hvad syntes i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cordeo Træning/Ridning
Kommentér på:
Cordeo Træning/Ridning

Annonce