{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nybegynder
  • #1   29. sep 2015 Hun skal lære at omgåes hesten fra jorden. Fra man henter hesten på fold, til man er færdig med at have den i hænder og den enten skal på boks eller på fold smiley
    Dvs at hun skal lære at strigle og hente hesten fra fold. Hun skal lære at sadle op og håndtere hesten. Hun skal lære at være rolig og respektere hesten (ikke råbe eller have vilde armbevægelser).
    Hun skal lære at sadle af, strigle igen og evt lukke den på fold igen og måske også lære lidt om hvordan hesten skal fodres smiley


  • #2   29. sep 2015 Hvis der er tale om at hun helt selv skal have hest så skal hun jo lære alt hvad du selv ved i forvejen. Hun skal lære at se hvornår en hest er alt, hvordan hun skal behandle den, de forskellige dyrelæge tjek som hesten skal have om året også.

    Jeg synes personligt at det er rigtig vigtig at man kan longere sin hest samt ligge bandager korrekt.

    Hvis mor og far er med hende i stalden hver dag og de selv er hestekyndige så er det måske knap så vigtig at hun for lært alle de ting, for det vil så komme helt af sig selv smiley


  • #3   29. sep 2015 Dyrlægetjek? Pigen er 8 år....
    Hun skal lære hvordan man opfører sig i en stald, og hvordan man omgås omkring heste. Man skal lære selv at sadle sin egen hest, og selvfølgelig muge hos den. Dog syntes jeg dette skal være under opsyn pga hendes alder, og manglende erfaring

    - God fornøjelse smiley


  • #4   29. sep 2015 Jeg mener jo slet ikke at en pige på 8 år helt selv skal have hest...

    Men det sker desværre rigtig ofte også må man jo informere hende om alt ting. Specielt hvis forældrene tror at de bare lige kan have ponyen i baghaven.



  • #5   29. sep 2015 Naja det er ikke hendes hest det er min. Men vil gerne lærer hende hvordan man skal gøre med sin egen hest

  • #6   29. sep 2015 Det er jeg glad for at høre

  • #8   29. sep 2015 Mener ikke en 8 årig skal hente heste fra fold. Men ellers skal hun være omgangen med heste inde i stalden, altså lære at man ikke løber eller er højlydt omkring heste.
    Udover det skal hun lære at strigle og delvist at sadle op smiley
    Men at hente heste fra fold syntes jeg personligt ikke en 8 årig skal gøre, det kan altså hurtigt blive farligt hvis de andre heste vil med.


Kommentér på:
Nybegynder

Annonce