{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

undervisning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
jeg er 14 årige pige der snart har redet i 11 år
min store drøm er at nå til dm på et tidspunkt men mangler
lidt noget undervisning men min mor vil helst ikke ha jeg søger på nette efter en men min pony vil ikke rigtig gå på tur selv så
jeg kan ikke bare få undervisning på rideskolen i nærheden smiley
hvad synes i jeg skal gøre? smiley
jeg har ikke nået ud til nogen stævner endnu med min nye pony da jeg ikke har følt at vi var klar og så er jeg ikke så god til at huske programmer så har ikke fået trænet det
håber i kan komme med nogen gode ide'er smiley
Tak for hjælpen på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undervisning
  • #1   17. jan 2016 Er din mor eller far villig til at køre efter undervisning? smiley
    Ellers kan du jo søge efter en der kører ud for en eller flere (hvis der er til det).
    Ellers så træn din pony til at gå tur? smiley


  • #2   17. jan 2016 vi har ikke nogen hestetralier og træner alt hvad jeg kan for at lære den at gå tur selv( jeg har gået turen med den mange gange og fået min mor til at gå med men
    så snart der ikke er andre med vil hun ikke særlig langt når jeg sider på ryggen af hende smiley


  • #3   17. jan 2016 Du er nødt til at fortælle dine forældre om dine mål og drømme om DM. Der skal seriøst god undervisning til og det koster samt du er nødt til at ha dine forældres opbakning da det kræver træning og ret mange stævner. En trailer er også svær at undvære. Har endnu ikke ser ponyryttere nå til tops uden massiv forældreopbakning og deltagelse.

    Mvh Ponymor

    Obs. Har du taget ryttermærker og klar parat start kursus? Ellers er det bare med at komme igang da du ellers ikke kan få licens!


  • #4   17. jan 2016 Så træk hen på rideskolen. Rid tur og rid hjem. Ofte vil hesten gerne gå hjem bare ikke ud smiley

  • #5   17. jan 2016 min forældre kender godt min drøm og prøver at støtte mig så godt de kan og har ikke taget rytter mærker endnu da jeg først skal prøve at ha hende med til et klubstævne da min pony aldrig før har været til stævne

  • #6   17. jan 2016 Nu er det ikke for at være lyseslukker, og det er sundt med noget at stræbe efter..
    Men hvis din pony endnu ikke har været til stævne, dine forældre ikke virker sådan synderligt interesseret i at du skal finde en super undervisning, så er der MEGET langt til DM indenfor 2 år..

    Dm er ikke et stævne man bare lige melder til.. Først skal du i gang på klubplan, og så skal du op på distriktsplan og først alle programmerne igennem, og der er et ret stort spring fra LB til LA-niveau i dressur på pony..
    Dernæst skal du kvalificeres til at ride landsstævner og først da ride kval til DM..

    Jeg siger ikke du skal opgive din drøm, men måske have et andet lidt mere realistisk mål inden din ponytid er omme..


  • #7   17. jan 2016 Uden trailer - Ingen DM.
    Hårdt sagt, men du skal ride mange stævner de næste 2 år. Du skal køres ud til dygtige undervisere, og hesten skal muligvis også i ridning i en periode.

    Dine forældre skal støtte dig 100% i dette, de skal være villige til at omlægge deres økonomi, tid osv.
    -Det koster mange penge, at nå DM. De skal bruge meget tid, på kun dig! Hver weekendt skal bruges på stævner, og på samme tid skal du modtage kvalificeret undervisning.

    Ville nok - som ovenstående skriver sætte et mindre mål. Fx. At ride c-stævner inden året er omme.

    Held og lykke med drømmen. smiley


  • #8   17. jan 2016 hvor bor du henne ?

  • #9   17. jan 2016 Puuha, der er godt nok lang vej til DM for dig.
    Hvis du ikke har mere forældreopbakning end jeg fornemmer, er det nærmest umuligt.
    Fordi der ska lægges en del penge, til bla. undervisning, stævner, bil og trailer.
    Trailer ka man ikke undvære, hvis man ska til undervisning og stævner.
    Undervisning/kurser koster nemt 300-1000 ved de rigtig dygtige.
    Du ska ha ryttermærker.
    Det er vigtigt du ka dine programmer, og skal du starte fra bunden af, kommer du osse igennem en del.

    Og ellers skal du vente, til du tjener egne penge, og selv ka betale for de nødvendige ting, for at nå dertil.
    Så i hestentiden har du noget længere, at løbe på.

    Som ponyrytter, tror jeg man ska ha forældre, der vil ridning og stævner ligeså meget som en selv, for at få den nødvendige opbakning og støtte.
    For det er voldsomt tidskrævende.



  • #10   19. jan 2016 har tilbudt dig min hjælp. og den står stadig til rådighed line '!!

Kommentér på:
undervisning

Annonce