{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Undervisning u. egen hest? {{forumTopicSubject}}

Jeg er med tiden blevet mere interesseret i bidløs ridning og kunne enormt godt tænke mig at få undervisning i noget ala klassisk dressur/frihedsdressur/løsarbejde.
Mit problem består dog i at jeg hverken har egen hest eller part - er det overhovedet muligt at finde en underviser i Århus (fx. Katja Døi Jensen/Zentaur.dk) når man ikke selv kan medbringe hest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisning u. egen hest?
  • #1   9. feb 2016 Du kan evt snakke med Agnete Gargulak Andersen, hun har en del kendskab til Katja - hun ved det helt sikkert smiley

  • #2   9. feb 2016 Kender ikke lige nogle centre som dyrker den klassisk / akademiske genre... Men hvad med at finde en part indenfor grenen, hvor ejeren gerne vil undervise en gang om ugen? Det kan jeg forestille mig er nemmere - det hjælper selvfølgelig ikke, hvis ikke part er interessant pt smiley

  • #3   9. feb 2016 Helene - det var en god idé, kan være jeg lige skal gøre det smiley

    F&F - den tanke har jeg også, de fleste parter er desværre bare for langt væk fra mig når jeg ikke har bil, men det er uden tvivl nemmere, og det er også noget jeg netop er på udkig efter smiley


  • #4   9. feb 2016 Åh ja så er man noget begrænset... Håber du finder en løsning smiley

  • #5   9. feb 2016 Jeg kender også Katja godt.
    Jeg synes du skal prøve at skrive til hende.

    Ellers skal du høre Helle Knudsen og Rebecca Plon, de er ved at starte en rideskole op på djursland, og ved at Rebecca er dygtig til de ting du nævner.

    ellers så tror jeg også at Malene Sørensen fra barokridning har en skolehest.


  • #6   10. feb 2016 Mange tak for jeres svar! Jeg har bl.a. skrevet med Helle om HIH rideskolen, det lyder super fedt og lige det jeg søger, men desværre holder de til i Allingåbro som vil være med over 3 timers offentlig transport fra mig (da jeg ikke har kørekort), så indtil videre må jeg følge med i deres arbejde, det er ellers lige sådan noget jeg søger, men transporten bliver for lang smiley

Kommentér på:
Undervisning u. egen hest?

Annonce