{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Min lille pony er sky? hjæælp! {{forumTopicSubject}}

jeg har en mega dejlig lille kat. 3 pony :)..
hun er i fol!

det er sådan at jeg næsten liih har købt hende. hun er en del sky?
hun kan finde på at bide efter en. og vinder når man tar hendes baghove, nogen gange ved hendes for ben?
hun gider ikk snakke med nogen?

Er der noget jeg kan gøre for at få hendes tillid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille pony er sky? hjæælp!
  • #1   2. apr 2007 kom hver dag. Vis at du er der for hende, og at du ikke vil gøre hende noget. Lav noget sjovt, træk ture osv. Evt. horsemanship ;P

  • #2   2. apr 2007 ja, vær der hver dag :] tag evt. nogle godter med til hende.

    det kan være hun er sky, fordi hun vil passe på sit føl? -og hun kender dig måske ik så godt?


  • #3   2. apr 2007 hun er opstaldet hjemme ved mig selv heeh :D..
    hun er i fol og har et ca. 9mdr´s føl ved siden smiley (blir meget snart vænnet fra sin moar (patter dog ikk mere) )
    Horsemanship vil jeg os i gang med, med hende :)..


  • #4   2. apr 2007 Okaai :P.. vil prøve at trække nogle ture med hende :)..
    men det blir lidt svært hvis jeg ikk kan få føllet med på tur :S.. han kan ikk stå uden hende endnu smiley


  • #5   2. apr 2007 stille dig hend til hende ! en dag hvor der er helt stille ! lig dit hovde på skrå, altså ned langs din skuller ;)lad dine arme ligge helt afslappet ... med håndfladen så hun kan se du ikk har noget i dine hænder ! stå stille og rolig, ind til hun kommer hend til dig ! lad hende snuse til dig , lidt.. og slap helt af !! ( lad vær med a sig for meget ) og når hun så har snuset lidt til dig, kan du snakke roligt til hende ! og nusse hende, helt sitlle og roligt, ( ingen pludselige bevægelser ) smiley så kan du en gang imellen tage et æble med ud til hende , eller noget andet som hun ikk får så tit smiley gør de ting i nogle dage , så tror jeg hun forandre sig ! =) håber det kan hjælpe dig, jeg har prøvet det før smiley

    knuz Sofie smiley =)


  • #6   2. apr 2007 Horsemanship.
    Ellers, som de andre siger, kom til hende hver eneste dag, og start stille fra bunden. Det er ikke noget der sker på én dag.


  • #7   2. apr 2007 måske er det fordi hun er i fol. Min hoppe vil helst være for sig selv. Specielt sidste år da jeg købte hende (2 måneder før hun sku fole)
    Der ville hun ikke vide af mig, men nu hvor jeg kender hende er det ikke så slemt.

    Hun kan også godt finde på at bide og sådan, hvis hun ikke kan li personen.


  • #8   2. apr 2007 Okaai smiley tak :P.. vil prøve nogle af rådene smiley 1ooo tak smiley

  • #9   4. apr 2007 Tag ud til hende HVER dag og hyg dig med hende ! husk guf, det hjælper altid men ellers ik blive sur hvis hun bliver sur! indsester på at snakke med hende så hun ikke tror hun kan vinde, hvis man kan sige det! (:

Kommentér på:
Min lille pony er sky? hjæælp!

Annonce