{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Ideer til anderledes træning {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er simpelhen løbet tør for ideer til træning, som ikke er traditionel spring og dressur.

Jeg har en springpony, som primært ikke synes dressur er det fedeste. Så jeg har ikke super meget lyst til at køre hende død på dressuren eftersom vi skal have UV i weekenden.

Har I nogle ideer til anderledes træning.

(Tur er ikke muligt)

Alle ideer modtages med kyshånd, eftersom jeg selv er løbet tør for ideer. smiley

Mvh
Ida Marie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til anderledes træning
  • #1   27. okt 2016 Kigger lige med

  • #2   27. okt 2016 Hm, det er stadigvæk vigtigt, at dressuren bliver holdt ved lige. Har du prøvet noget ''alternativ'' dressur, hvor hesten skal lytte til dig og dine hjælpere? Fx ride igennem nogle bomme, springe over nogle små spring, lave en dressurøvelse, og så ride slalom og fortsætte på den måde. Så du måske blander lidt af det hele sammen smiley altså dressur, spring og nogle af de der ponylege man af og til lavede da man var mindre på rideskolen.

  • #4   27. okt 2016 Sandra

    Men problemet bliver så at hun bliver for tændt og gider så ikke koncentrere sig om at gå pænt. Hvis man får hende til at gå pænt, løber hun afsted. Men det er vel et forsøg værd:) Hun bliver selvfølgelig redet i almindelig dressur jævnligt hvor hun skal gå til bidet og lave nogle øvelser


  • #5   27. okt 2016 Det er jo i mine øjne noget du så skal arbejde på. Fair at hun bliver tændt, men hun SKAL uanset hvad, være lydhør overfor dig og vide at du bestemmer hvad I laver smiley hvad hun gider er fuldstændig ligegyldigt i den sammenhæng, hun skal gøre som du beder hende om og ikke bare få lov til at opfører sig sådan.

  • #6   27. okt 2016 Sandra

    Ja det har du ret i, vi arbejder pt meget på det. Men jeg har også kun haft hende siden starten af året. Men tænker det kunne være en ide at prøve din ide.
    Tak


Kommentér på:
Ideer til anderledes træning

Annonce