{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning taastrup/ishøj/sengeløse
  • #1   31. jan 2017 Hyldevangen i Taastrup har en ledig boks, dog kun til en hoppe.

  • #2   31. jan 2017 kender du prisen?

  • #3   31. jan 2017 1250 kr for en boks med halm smiley

  • #4   31. jan 2017 ved du hvem man skal kontakte? og hvor ligger stalden helt præcist?

  • #5   31. jan 2017 Nordgården på Kappelevvej. 2000 kr med 6 kg wrap.

  • #6   31. jan 2017 Jeg vil i hvert fald råde sig til ikke at opstalde på pilemøllevej i Ishøj. Det vil ikke blive nævnt her hvorfor, men jeg har i hvert fald dårlige erfaringer med det sted

    De fleste steder i Tåstrup og omegn er enten ret dyre, eller går på kompromis med kvaliteten, netop fordi man har vestskoven, samt at det er centralt. Jeg vil råde dig til at slå en annonce op i diverse fb-grupper.

    De ting jeg vil råde dig til at spørge om er:

    hvor meget foder får de, hvis det er for lidt i forhold til dig, så spørg om du må fodre mere, da jeg har været ude for at det ikke var tilladt, og de fleste heste, som ikke var hendes egne var udmagrede på det sted.

    Foldtid, hvor meget, og er der sygefold hvis du får brug for det.

    Hvis der er forskellige størrelser bokse, så tjek hvilken boks du skal have. Jeg var ved at flytte til en gård, hvor jeg plejede at købe hippolyt, og fik vist en boks, og da hesten så skulle flyttes, ville de sætte min DV hoppe i en shetterboks.

    Det er de ting der oftest har været et problem for mig, dengang jeg boede i Tåstrup. Jeg har stået opstaldet eller kigget alle vegne, fra glostrup, til karlslunde til ishøj, til Roskilde, og der er meget skidt i forhold til godt. Jeg ved ikke hvad de tager for opstaldning eller hvordan der er på stederne pt, men jeg vil råde dig til at kigge i ledøje-smørum eller hedehusene... Jeg kan ikke huske hvad gårdene hedder. Hvis du er med offentlig transport, så kan det dog også være en udfordring


  • #7   1. feb 2017 Jeg vil klart anbefale stenbjergård. Dog er der lige pt ingen ledige bokse. Jeg vil også fraråde opstaldning på pillemøllevej i Ishøj.

  • #8   1. feb 2017 Simone har de fået skrabet det grus af som var fyldt med søm, skruer og glasskår? For da jeg stod der var der en der fik af vide at hvis hun brokkede sig over det, så ville hun blive opsagt

  • #9   1. feb 2017 På hvilken gård? Dingle

  • #10   1. feb 2017 Stensbjerggård

  • #11   3. feb 2017 Jeg synes ikke at der noget.. udover sten. Og gårdejeren er til at snakke med hvis der er nogle problemer eller andet. Har aldrig hørt om nogen er blevet opsagt grundet at man vil fortælle om et problem.

Kommentér på:
opstaldning taastrup/ishøj/sengeløse

Annonce