{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.765 visninger | Oprettet:

Camilla P
Camilla P
Tilmeldt:
6. mar 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Voksen total nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hvordan kommer jeg igang med ride som voksen(29år)?.

Jeg har i skole alderen haft veninder som red, og været en del med i stalden mm. dog var jeg den gang ikke modig nok til at starte.

Jeg har siden da altid haft lyst til at prøve kræfter med ridning. Og efter at have fået 3 børn, synes jeg at det er tid til lidt "mig tid", og hvorfor så ikke udleve en drøm. Jeg vil gerne have undervisning, gerne på hold med andre voksne nybegynder, skal lære ALT fra bunden enten på rideskole eller måske privat. Hvor er der mulighed for det nær Middelfart kommune. Vh Camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voksen total nybegynder
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   6. mar 2017 nu ved jeg ikke hvilke muligheder er i og omkring Middelfart.

    Men prøv at søg efter forskellige rideklubber, også tag kontakt til dem.

    Tænker at du skal starte ud med noget ene undervisning, for at du få mest muligt udbytte at undervisningen, og når du så er mere sikker på hest og kan det basale og grundlæggende, så kan du starte til noget hold undervisning smiley



  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   6. mar 2017 der er selvfølgelig middelfart-ridecenter - men det er et enormt ridecenter. Ved ikke om det bliver for stort smiley

    (har ingen personlig erfaring med centeret) http://www.bricksite.com/vestfynsrideklub/side1


  • Camilla P
    Camilla P Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   6. mar 2017 havde tænkt hold med nogle voksne i samme bås som mig :-))

  • #4   7. mar 2017 Jeg er på sin vis enig med AMT. Man lærer altid mest med eneundervisning, men det koster også en del mere, og det synes jeg ikke at der er nogen grundt til, når du jo først og fremmest skal lære hestens bevægelser, få balance og blive tryg ved hesten.
    Jeg synes derfor at du skal kontakte alle de rideskoler der er i nærheden, tag ud og kig, forklar dem din situation, og vurder så, om hvilken der passer bedst til dig. Husk at der jo både er "almindelige rideskoler" men også islænder-rideskoler, men nu ved jeg jo ikke hvad der ligger i nærheden. Du kan evt finde en hestegruppe eller lokal facebookside for dit område og spørge hvad folk kender til af rideskoler, evt spørg hos foderstoffen, eller i rideudstyrsbutikkerne, de ved tit noget eller har en opslagstavle hvor der kunne være nogle opslag


  • Camilla P
    Camilla P Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   7. mar 2017 Tak for svar, jeg har fået kontakt til en rideskole med et voksen begynder hold, som jeg skal ud og besøge i næste uge

Kommentér på:
Voksen total nybegynder

Annonce