{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks med shetlænder
  • #1   15. dec 2017 Du kan lære dem, smile, stejle, ligge ned, ryste på hovedet, og ALT muligt andet smiley

  • #2   15. dec 2017 Men hvordan gør man? Det er første gang jeg har shetlændere.. smiley

  • #3   15. dec 2017 Man kan ikke rigtig sige hvordan du skal gøre, alle heste lærer fuldstændig forskelligt. smiley

  • #4   15. dec 2017 Hvordan har du lært at ride?

    På samme måde lære du hvordan man indlære tricks smiley


  • #5   15. dec 2017 Ej det er da slet ikke det samme som at lære at ride.. ?? Men bare glem det, spurgte bare om gode råd..

  • #6   15. dec 2017 Prøv at søg på guider på youtube, det er lidt nemmere smiley Held og lykke! smiley

  • #7   15. dec 2017 bettemus har faktisk fat i det rigtige smiley

    du skal lære hvordan du skal indlære din hest tricks. Altså ligesom du lærte at ride på en måde (underviser, læste en masse, youtube videoer og så videre) det er nødagtig det samme med tricks


  • #8   15. dec 2017 og du kan lære den det samme som alle andre heste smiley jeg var ved at træne shetteren på min profil til at bukke, og ligge, han havde lært at "skrabe" (starten af spanske skridt og ryste smiley

  • #9   15. dec 2017 Det er jo også derfor jeg spørger HVORDAN.. smiley Men super at YouTube har nogle videoer, dem vil jeg kigge nærmere på.. smiley

  • #10   15. dec 2017 Udover Youtube, findes der også bøger. Måske det kunne være en god julegave ide? smiley
    Men hvis du vil spørge hvordan man lærer hesten tricks, så må du være meget mere konkret. Det svarer til at spørge hvordan man lærer at ride. Det kan man jo ikke sådan bare lige forklare. Du er nødt til at vælge noget du vil træne, og så spørge ind til det smiley
    Hvis du mangler inspiration til forskellige tricks, så blev jeg selv meget inspireret af Texas Ollie på Youtube.


  • #11   15. dec 2017 Pernille:
    Tricks er meget det samme som ridning. Man lære vidt forskelligt det samme gør heste.
    Så selvom du finder en guide på nettet betyder det ikke at din hest kan lære det på samme måde.

    Jeg har en hest der kan nærmest alle tricks.

    Ved siden af har jeg en anden hest som er helt ny i trickstræningen. Smal sag tænker man. Men fakta er at han er HELT anderledes i indlæring end hende jeg har der kan det hele. Så jeg skal indpasse mine træningsmetoder efter ham for at opnå succes. Og det kan en YouTube-video ikke fortælle dig for den kender ikke din hest.

    Fakta er at der følger en masse teori med træningen og får du ikke fat i teorien så gør det tricks ret svært.

    Teorien gør dig desuden I stand til at videre indlære ting der ikke vindes metoder til. For du kender grundprincipperne i al indlæring og kan derfor selv finde ud af hvordan du indlære nye ting.

    Så tricks er lige så fin en disciplin som alt andet ridning.
    Kaster du dig ud i det uden forstand så risikere du at det går galt.


  • #12   15. dec 2017 Desuden er en shetlænder en hest præcis ligesom alle andre heste. Lad dig ikke snyde og tro at de på magisk vis er nemmere at lære tricks end andre heste.

  • #13   15. dec 2017 Tak for jeres svar.. smiley Jeg vil sætte mig godt ind i tingene.. Nu var det mere hvis folk havde en idé som "jeg lærte min at hoppe på tungen ved at...." Så kunne jeg jo prøve det.. smiley

  • Aprilia V
    Aprilia V Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 15 Emner: 3 Svar: 7
    #14   15. dec 2017 Jeg har part på en lille shetlænder, og jeg har lært ham at løfte ben. Jeg startede med at løfte hans ben (den modsatte vej af hvad han skal have renset Hove, altså fremad) imens jeg sagde "løfte". Efter jeg havde sat hans ben ned igen, fik han en godbid. Det gjorde jeg så igen og igen og igen og igen, og nu gør han det af sig selv, når jeg siger "løfte".
    Jeg har også lært ham at møsse. Jeg startede med at tage en godbid ind i en lukket hånd op til min mund, og sagde "møsse". Ligeså snart han så tager mulen op til min ansigt, får han sin godbid. Nu kan han også helt af sig selv når jeg siger "møsse" og plejer på min mund.
    Håber du kunne bruge noget af det her. Held og lykke smiley


  • #15   15. dec 2017 Det kunne jeg helt sikkert.. Tak for det.. smiley

Kommentér på:
Tricks med shetlænder

Annonce