{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

kæmpe succes (plastic) {{forumTopicSubject}}

Jeg har denne hersens oldenborg hun hedder April's NAR, for hun er det største fjols der findes i hesteverdenen... hun har siden tilridning været bange for hvide ting (hajtænder, lastbiler, snore halmballer der er pakket ind i hvid folie, ja alt hvidt), da jeg fandt ud af problemets omfang, lagde jeg stille ud med terapi til hende (ikke grine.... tak) jag startede med hvidt lammeskind på krydstrensen... hun skulede til den mange gange, men det gik fint, så fik hun en hvis schabrack... dén var farlig, men hun lærte den at kende, og det er nu hendes ynglings... så gik jeg et stoooort skridt.... en hvis trense, hun var meget mistroisk, men hun elsker den nu... men hajtænder er stadig farlige, og de hvide madpakker er klar til at spise hende, når vi rider forbi...

der skete så det forfærdelige at den fold hun skulle på, var leddet ''gemt''.... vi skulle igennem højt græs, inden vi kom til to rækker HVIDE halmballer stablet to meter højt, i to rækker som vi skulle igennem... uha (kan du huske det AA??) hun gik lige igennem skulede lidt, men vænnede sig hurtigt til at hun skulle igennem dér.... kæmpe succes, i hvid terapien.... men så gik det et skridt tilbage, hun blev bange for fars hvide lastbil... Nå, men jeg fik hende hen og hilse på den, og det gik lige, men hun var ikke glad for den.... nå da.. men jeg red hen til min nabo, og det gik rodeo rundt på banen, inden jeg skridtede hjem... åh åh... hvad kunne jeg se??? min far. (i den LARMENDE traktor) på vej hen mod mig, men en af de hvide madpakker på frontlæsseren... nå, samle tøjlerne op igen, og drive hende frem mod det hvide, hun var ikke glad, og lagde ører, men det gik fremad, min far ved at jeg har problemer med hvid med hende, så han (troede han hjalp) da han så gassede op og ned i traktoren, så den larmede, jeg fik hende forbi, så vi var ud forbi traktoren, og så roste jeg hende, og far stoppede, så vi tog lige en tur om traktoren... jaa, et skridt frem ( gad vide om det samtidig tog lidt af hendes skræk for almindelige traktorer.... hmm)... nå men så kom hun til hingst, og fik hende hjem i går, så red jeg en tur på Ulla sammen men Nanna på Charly, og Nar var ikke jaloux... jaa... (det har jeg også bøvlet med hende med... sagde det jo... underlig hest...) men vi kom hjem, og så gik jeg ud på folden, og snor i Nar, så skulle der leges og mønstres osv... træning fra jorden.... og Hvad så jeg Emma snuse til.... HVID plastic.... Dér skulle vi over.... og gæt hvad... JEG TRAK HENDE LIGE OVER DET..... det raslede og knagede, og så fik hun ros og godbidder.... og vi gik over, igennem og raslede med det (gik ikke under, det ville være at gå for vidt....) og bagefter gik vi over og hilste på fars klastbil, som larmede (far stod på den anden side og vaskede den med højtryksrenseren) og hun var glad, så gik vi lige om på den anden side, så hun kunne se hor lyden kom fra, og så blev VI også lige spulet med højtryksrenseret, det kan Nar, åbenbart også li'... (det er JEG så knap så vild med)....


Men Alle sammen, TAK fordi i gad læse min succes historie for i dag...

Forresten... lukkede også Bjørn (hingsten) på fold med hopperne, og Nar spassede ikke ud ENDNU en optur.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæmpe succes (plastic)
Kommentér på:
kæmpe succes (plastic)

Annonce