{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

Trailer træning..... {{forumTopicSubject}}

Så har Torben Andersen fra Neutralhorsetraining været her og lad mig sige jeg meget imponeret........Havde været lidt skeptisk inden, men efter 2 min stod Picasso med forbenene oppe på rampen...tro mig min kæbe blev lang smiley Har ikke selv kunne få ham til at stå på rampen. Efter 5 min stod han på rampen med alle 4 ben og jeg smilede......vild imponeret, og efter 10 min gik han op .... hurrrrrraaaa. F..k han er dygtig.... Da han så gik ud igen, blev han meget urolig, da rampen var glat og så larmede det inde i traileren ( nogle ting vi lige skal have lavet ), så Torben måtte arbejde lidt mere med ham, da han begyndte at gøre modstand og ikke ville op, men den kamp vandt Torben. Efter ca 1/2 time, hvor Picasso havde sprunget lidt rundt...lidt over rampen og ud og ind af traileren, faldt han til ro. Han stod på et tidspunkt ved siden af traileren, og faktisk sprang op i traileren, næsten uden at bruge rampen. tror at Picasso hellere ville springe op i en trailer uden rampe end en med rampe smiley Efter 1 time, var det så min tur.....fik meget nøje afvide hvordan jeg skulle gøre....og Picasso kunne ikke vente, så han blev ved med at gå op smiley så kom så det øjeblik jeg havde ventet på......med mine signaler gik han lige op....jubii jubii en fed fornemmelse. vi prøvede nogle gange og Picasso var bare så god.....Torben har dog sagt at det nok ikke bliver nemt for mig, men hvis vi får lavet det ved traileren, som han sagde, så ville det være mere behageligt for Picasso og nok lidt nemmere for mig. Skal nu træne hver anden dag, og skal selv prøve i eftermiddag, og er meget spændt på om han vil op eller ej, men det ser vi i eftermiddag.....Det var en dyr omgang, men pengene er godt givet ud. Torben spurgte om jeg var tilfreds og det er jeg MEGET end da....Kan klart anbefale ham.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer træning.....
Kommentér på:
Trailer træning.....

Annonce