{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

God spring underviser søges {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en god spring underviser Max 1 time væk fra Hundested med trailer. Personen skal være dygtig rytter selv og ikke være bange for at rette på en / hjælpe med at finde løsninger til hvordan man bliver bedre. Skal være i stand til at undervise på la + nivu kunne undervise i formiddags timer helst.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God spring underviser søges
  • #1   13. dec 2020 Rasmine Laudrup, hun ligger i Roskilde, men ved ikke om det er for langt for dig smiley
    Hun er en super dygtig rytter, kender ikke til hvordan hun underviser, men kender hende personligt og hun er bare skøn smiley


  • #2   17. dec 2020 Jeg kan anbefale Melanie Vestergaard. Hun plejede at undervise min ponys gamle "part" i spring, og hun er rigtig dygtig. Hun underviser, så beskeden er let at forstå, og hun siger til med det samme, når der skal rettes på noget.
    Hun underviser for "Team Vestergaard", som har adskillige B-ryttere (pony) og en enkelt A-rytter (pony) på det sted jeg står opstaldet alene.
    Jeg ved ikke hvor hun underviser om vinteren (udover, at det er i et 20x60 ridehus) men i sommerhalvåret underviser hun på Exmoor Sportsrideklub (ca. en time væk fra Hundested by) der har en udendørs 65x65 springbane med god bund.


Kommentér på:
God spring underviser søges

Annonce