{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tølte uden bagsko??
  • #1   19. sep 2023 ham jeg havde fik også kun forsko på for det var kun det han egentlig havde brug for mht hans hove. Hans tølt forsvandt men til gengæld blev han skide god i trav...
    Han var så også ret ny tilredet og ikke 100% gangsat endnu, så det har nok også haft en del at sige.


  • #2   20. sep 2023 Ved godt det ikke var dit spørgsmål, men utroligt nok at et opstaldningssted forbyder bagsko det har jeg aldrig hørt før. Kan forstå at hopper som skal bedækkes skal møde op uden bagsko, men hvis det bare er et normalt opstaldningssted virker det lidt meget i mine øjne smiley
    Kunne du alternativt ikke pille forskoene af og give boots på i stedet for? Altså hvis det viser sig at tølten bliver svær med kun 1 sæt sko på. Kender ikke så meget til islændere så det var bare en tanke smiley


  • #3   21. sep 2023 Min tølter fuldstændig rentaktet uden nogen form for sko på:)

  • #4   29. sep 2023 Hvis hesten har gangartsgen (ja, gen) så kan den tølte med og uden. Hvis hesten kun tølter med sko på, så skal den omskoles, for den kan godt tølte uden. Sko kan agerer "action device", dvs. at det fremmer gangen, ligesom vægtsko kan fremme løftet.
    (Med "fremme" mener jeg her 'fremprovokere', da det ikke altid er en positiv ting).


Kommentér på:
Tølte uden bagsko??

Annonce