{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Western ridning, video fra h-n.dk {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt lige over videoen på følgende salgsannonce på heste-nettet.dk: (link fjernet)
Jeg undre mig bare over hvad pokker det er ham "cowboy"'en laver? I starten ser det ud til han prøver at få hesten til at ligge sig ned, når han trykker den i nakken, men ellers drejer han den bare rundt ( i mine øjne) og så aner jeg ikke, hvad han laver mens han sidder på hegnet.
Hvem kan forklare mig det? Jeg aner INTET om westernridning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Western ridning, video fra h-n.dk
  • #3   21. jul 2008 Ja først så synes jeg fandeme det ser komisk ud det hvor han prøver at trykke hovedet ned :S haha.. Men ellers så ja han har nok ikkke nogen form for forstand på hhvad han laver fordi det ser sq dumt ud XD
    Undskyld stavefejl smiley


  • #4   21. jul 2008 Ja det var også det jeg tænkte - at manden ikke havde megen styr på det han havde gang i. Det med halsen, anede jeg ikke ( at western heste skal gå vandret med halsen, hvilket jeg synes lyder temmelig usundt), jeg har lidt det syn på westerheste at de også har lidt cirkushest i sig, så i mine øjne så det ud som om han havde lært den at den skulle lægge sig, når han trykker den i nakken.

    Anyways, tak for jeres svar.


  • #6   22. jul 2008 Men at tvinge hesten til tage hovedet ned, kan jeg ikke forestille mig er sundt?

Kommentér på:
Western ridning, video fra h-n.dk

Annonce