{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.298 visninger | Oprettet:

Springundervisning på alle niveauer {{forumTopicSubject}}

Lidt om mig selv : Jeg er en pige på 19 år. Jeg har redet siden jeg var 4 og har deltaget i springstævner siden jeg var 7. Jeg kom på dt danske pony landshold i år 2002 og var med ved dt nordiske mesterskab i Norge hvor vi vandt guld i holdkonkurrencen og jeg blev nr 6 individuelt for kat. ll ponyerne. Siden hen er det blevet til rigtig mange stævner i Tyskland, Holland, belgien, Norge, Sverige og et enkelt i Irland. I 2005 var jeg med ved europamesterskabet for juniorer i Schweiz, hvor jeg var næstbedste dansker. Det siges bagefter at have været det sværeste og højeste EM der nogensinde var bygget til juniorerne. Kun en dansker kom i finalen. Jeg kom hjem med en 10. plads i trøstefinalen, og sluttede som nr 45 i det samlede felt på 100 ekvipager.
I de ca 6 år jeg har været med på landsholdet har jeg samlet erfaringer og inspiration ude blandt senior rytterne fra hele verden og lært hvordan man skal ride for at nå toppen. Og med Flemming Lund som lanstræner har jeg også lært en hel masse. Det er også blevet til nogle træningsophold i Tyskland hos danske Bo Christoffersen og svenske Rolf Gøren Bengsson der er tidligere OL sølv vinder. Udover det har jeg også redet et par kurser hos belgiske Albert Voorn der også er tidligere OL sølv vinder, der har jeg lært en masse ting som jeg kan føre videre.
Idag oplærer jeg mest ungheste og jeg har planer om at starte på berideruddannelsen når jeg har fået fikset en korsbåndsskade i det ene knæ, som tager ca et års genoptræning.

Jeg underviser i øjeblikket i Stenlille ved Holbæk hver tirsdag.
Jeg er villig til at køre ud og give undervisning til alle, dog kun på sjælland, på alle andre ugedage. Og er også villig til at give kurser.

Pris er 500 kr om måneden for fast undervisning. Første time er gratis. smiley

Henvendelse til Sandra Hansen på tlf. 31237826 eller på Ladychanel88@hotmail.com


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springundervisning på alle niveauer
Kommentér på:
Springundervisning på alle niveauer

Annonce