{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springe i bomløs lam? ö
  • #1   6. jun 2009 Du må for guds skyld ALDRIG springe i en lammeskinds"sadel". Da det jo ikke engang er en bomløs sadel , men bare en ridepude af lammeskind med bøjler.

    Op OPTIMALSADEL.DK fraråder eksperten derinde som sælger bomløse sadler at man ALDRIG rider letridning i en bomløs , at man ikke stiger op i en bomløs og at man kan allernådigst rider med stiGBØJLER. Hun fraråder køber at ride med stigbøjler.
    Jeg ved at hun har meget forstand på det.
    Ligeledes på Naturhesten.dk, fraråder de brug af stigbøjler.

    Skal man ride en en lammeskindspude, skal man stige op fra en skamelle, ride uden stigbjler i alle gangarter, ALDRIG ride letridning og da ALDRIG nogensinde springe i den.


  • #2   6. jun 2009 Hold da op jeg staver da rådnet her til aften.

  • #3   6. jun 2009 okay xD

  • #4   7. jun 2009 Jeg ville sige, at man da sagtens kunne springe med en lammeskindssadel, <b>MEN</b> uden brug af stigbøjler. Som tidligere skrevet er stigbøjler slet ikke sundt at have på en lammeskindssadel, da de sidder i en "snor" / rem over ryggen på hesten og der derved kommer større pres, da der jo ingen bom er.. smiley

  • #5   18. aug 2009 hvis der er trykfordelene underlag under , så er det vel noget andet . :s
    står selv med samme spørgsmål ?


Kommentér på:
Springe i bomløs lam? ö

Annonce