{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Undervisning tilbydes {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
I øjeblikket sidder jeg i Broadford, Victoria - Australien.
I 6 måneder har jeg arbejdet på AEBC (Australian Equine Behaviour Centre), www.aebc.com.au, som er et træningscenter ejet af Dr. Andrew & Manuela McLean. Andrew og hans familie arbejder ud fra indlæringsteorien hos heste. Her på stedet laver vi alt fra tilridning, trailerlæsning, "problem"heste osv. I vores arbejde bruger vi begreber såsom Positive reinforcement (fx ae hesten og tilføje "Good gilr/boy" når hesten reagerer korrekt på vores signal. Negative reinforcement (fx du beder hesten om at tage et skridt frem ved at give signal fra tøjlen, lige så snart hesten tager et skridt frem, løsner du presset). Overshadowing (fx. Hesten er bange for en lyd omkring jer e.lign. Få hesten til at gå et skridt frem, et tilbage og gentag dette, på denne måde får du hesten til at fokusere på noget andet end den lyd han er bange for.) Læs meget mere om AEBC's principper og læringsmetoder på www.aebc.com.au, hvor der også er mulighed for at købe bøgerne: "The truth about horses" (findes også på dansk - "Træning af heste - på hestens præmisser". og "Academic Horse Training", begge bøger skrevet og udarbejdet af Andrew og Manuela.
Jeg rejser fra dette smukke sted og land i starten af september 2010, og vil rigtig gerne i gang med at undervise når jeg er hjemme igen. Jeg har selv 2 dejlige heste derhjemme, som jeg har trænet med efter Ute Lehmanns "Horse in Harmony". www.horseinharmony.dk. Dette har jeg haft stor success med hos dem begge. Ute træner efter de samme principper som AEBC, dog med visse små forskelligheder.
Jeg bor på Lolland og har ridehus til rådighed.
Hvis du er interesseret i at høre mere e.lign, så skriv venligst til mig på min email adresse: RSBA_91@hotmail.com.
Mvh Rikke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervisning tilbydes
Kommentér på:
Undervisning tilbydes

Annonce