{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Islænder - Trav. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg trænet og trænet. :s
Men hun gider bare ikke trave,
Hun vil måske gerne lige nogengange op ad langsiden et par gange osv, og nogen gange hvis jeg rider i meget let sæde så kan hun også godt på kortsiderne, men hun kan bare/ gider bare ikke holde den ;S Og det er jeg ved at være rigtig træt af.

Jeg vil bare gerne have at det var trav vi kunne ride, Tölt betyder ikke så meget smiley

Og jeg rider ikke med bid på hende! og træner også meget jordtræning, bare så i ikke tror jeg er sådan en der bare tæsker min hest igennem det, for det gør jeg ikke ! jeg samarbejder med min hest (: !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder - Trav.
  • #2   16. maj 2010 Jeg ville bare gerne kunne skille de to gangarter ad smiley . og ,ja, for hun tøæter så snart vi er i rebgrime, og hele tiden, jeg kan sagtens holde hende i tölt smiley Men, ville gerne have hendes trav forbedret, pga. vi springer ;/

  • #3   16. maj 2010 det gælder om at få hende til at finde balancen..

    det gør du ved at sætte tempoet helt ned, og ved at ride hende i holdning, så hun ligger sig frem og dyb.


  • #4   16. maj 2010 Jeg har lige lært at når jeg skal have min i trav så skal jeg lætte mig lidt i sadlen, glemme med mine knæ og sætte farten lidt ned.

    Dog kan jeg ikke rigtog i nu mærke hvornår han tölter eller traver smiley


  • #5   16. maj 2010 Remontesæde (let sæde), og så ind på ind volte, med løse (tøjler), og klemme godt med schenklerne, så hun kan få ryggen op og fjedre. Når hun kommer i trav, så rid letridning den første måned, for heste undgår at blive bumpet i ryggen, som de oftest gør, når man rider nedsidning. Du kan evt. lægge et par klokker eller boots på. Held og lykke, og god arbejdslyst. Skriv gerne, hvis du har spørgsmål.

  • #6   16. maj 2010 Du skriver "Tölt betyder ikke så meget "

    Jeg tænker hvorfor har du så en islænder......

    Men tænker at du måske skal have en ud og se på hendes ryg....


  • #7   17. maj 2010 Jeg ville også være lykkelig over at den er naturtølter det er sku en gave fra gud af og det skal du være stolt af.Hvorfor har du en islænder hvis du ikke vil tølte!?

Kommentér på:
Islænder - Trav.

Annonce