{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Tips til genoptræning+foder (muskelska {{forumTopicSubject}}

Vi står med en pony som kom til skade (hvordan ved vi ikke!) sidst i maj måned. Pt holder hun pause. Hun har været meget halt, haft feber og været millimeter fra, at skulle aflives. Dog kom hun sig over feberen og er stort set haltfri nu. Hun har endnu lidt ondt i ryggen og skal IKKE bære rytter igen før til efteråret.

Når jeg skriver stort set haltfri, er det fordi hun ikke længere halter, men kan godt være lidt stiv i det, dog kan det løsnes ved at hun får let let motion (løs på banen, en gåtur og lign)

Skadn sad i et bagben og i ryggen.

Jeg havde tænkt på nogle ture løs på banen, blid longering (med laaaaangt tov!) at tage hende med ud til vandet og gå ture i strandkanten, svømmetræning og at hun fik lov til at løbe over bomme (for at løfte i ryggen og komme spændingerne der er tilbage efter at skaden næsten er helet, til livs)

Og har i forslag til fodring? Hun er blevet godt rund så det må ikke fede. Hun er energisk og KEDER sig pt så ikke noget med for meget energi. Men vel MASSER af proteiner til at opbygge muskler?

Er i gang med at lave en skitse til en træningsplan for de næste par uger, så vil gerne have lidt inspiration og ideer. Bare fyr løs, så bestemmer jeg jo selv hvad jeg bruger og hvad jeg ikke bruger smiley Og også gerne forslag til bestemt foder smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tips til genoptræning+foder (muskelska

Annonce