{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Ryg hvirler sidder fast? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rigtig dejlig hest på 17år en traver vallak som aldrig er blevet brugt til løb, jeg springer på den og ligger på et lb-la nivoau nu kommer problemet i at dne har ALTID været spring glad, aldrig stoppet eller løbet udenom medmindre jeg er kommet rigtig rigtig dårligt på.. men lige pludselig begyndte den at stoppe og jeg tænkte det var mærkeligt eftersom dne aldrig havde gjort det før, og det var flere gange det skete..
besluttede mig for at ringe efter en kioprakter og få ham tjekket..
rigtig nok havde han 4 hvirler i ryggen der sad fat specielt i lænden og hun rykkede dem på plads og vi aftalte en tid efter 14 dage, hun sagde at han var en utrolig flot hest efter hans alder og han havde en god muskulatur osv ingen tegn på alderdom..
det begyndte at gå rigtig godt igen i løbet af de 14 dage og vi red en undervisningstime hvor vi sprang 40-60cm og fløj afsted hun kom igen og det hele så fint ud den var smuttet en smule op i lænden igen men intet alvorligt. hun rettede det igen.
efte kun 2dage med skridt begyndte jeg at kunne ærke at han havde ondt som han på ingen måde havde vist før kun ved at stoppe ved springene denne gang viste han det selv i skridt.
hun kom ud igen en uge efter og rettede det hele igen . og den her gang er det bare blevet meget meget værre. han slinger når han går og vrider i benet og det har han aldrig gjort før. er virkelig bekymret og bange for at han er helt ødelagt??

er der nogen der har prøvet det før?
et godt råd?

min plan er at f hanm tl falke rønne og få ham i røngten og i sådan en skanner der kan se hvad der sker i ryggen på ham.. men har i andre ider?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryg hvirler sidder fast?
Kommentér på:
Ryg hvirler sidder fast?

Annonce