{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

tilridning vestsjælland {{forumTopicSubject}}

hej folkens..

Jeg vil høre om i kan anbefale nogle dygtige mennesker, som kan hjælpe mig med tilridning af min stærke fjolle Lukas.... han er ikke tryg ved når vi stiger op i bøjlen.. og han er slet ikke styrbar :0( ihvertfald ikke i dag, han ku slet slet ikke dreje han skød skulderen og brugte virkelig halsen, vi ku intet gøre..

så jeg vil gerne have gjort ham styrbar i alle gangarter og mere sikker, når man skal stige op...

håber i kan hjælpe

Maria

ps det må ikke koste en krig.. da jeg ikke har så meget at gøre godt med


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilridning vestsjælland
  • #1   6. sep 2010 hvor på vestsjælland står han ???

    vil da gerne gøre et forsøg, har tilredet en del hypser, og det kommer ikke til at koste noget. men det må heller ikke være for langt væk, og det bliver ikke ret ofte smiley


  • #2   6. sep 2010 jamen han står lige udenfor Dalmose... så måske det ikke er for langt væk smiley
    hvordan tilrider du ??


  • #3   6. sep 2010 happy horse.... måske jeg alligevel ku fedte mig ind hos hende, hvis hun har tid og LYST :0) for han er godt nok en stædig karl ham her.. hvad styrbarhed, tøjle og bensignaler angår..

  • #4   6. sep 2010 jamen han står i dalmose.. smiley der er pt kun en fold at ride i, så det må vi nøjes med. men den er også plan... han har det med at vil ned i stalden til de andre heste, og så bliver der ellers skudt skulder, nul reaktion på bid eller ben.. hmmm dumme fjolle

  • #5   6. sep 2010 han var bare så sød det andet sted han stod.... utrolig medgørlig... og reagerede super fint på tøjler og ben.. men nu.. nej nej mor, der skal ikke samarbejdes hehe... og ku godt bruge en med mere erfaring, og som samtidig er god ved hesten og ikke presser for meget

  • #6   6. sep 2010 hvis du ikke finder en anden må du lige skrive smiley

    men jeg tilrider meget fra jorden og arbejder meget mine heste fra jorden.. og så tilrider jeg mine heste i trail (western) men dette er jo ikke et must..
    men dalmose er alligevel et stykke fra mig, men du skriver så kan vi nok finde ud af noget hvis du ikke finder noget der lykkedes for dig smiley


  • #7   6. sep 2010 tænkte også på at gå en tur langs vejen med ham de næste dage, for at se hans reaktioner ang trafik smiley og så måske tage en af hans gode venner med (traver hoppe) han er i hænder hver eneste dag flere gange om dagen smiley og der er ingen problemer overhovedet...

  • #8   7. sep 2010 han kan ikke det med longe.. det har jeg prøvet, han forstår ikke at han skal gå rundt om mig og ikke ind til mig konstant....

Kommentér på:
tilridning vestsjælland

Annonce