{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trækker tilbage
  • #1   4. apr 2011 min ung hest har haft meget med den trækker tilbage hvis den ikke er tryg. så er jeg bare begyndt at stoppe den op klappe den og gå frem hver gang der var noget nu gør den det faktis aldrig men går lige så stille forbi istedet smiley

  • #2   4. apr 2011 Guf i lommen og komandoen:Stå. Alle vores lærer det som det første og dermed for de opmærksomheden på dèn i enden af snoren-også god i andre situationer at den stiller sig .
    mvh merete


  • #3   4. apr 2011 Han har fået ideen ved når man skal hen til leddet, igennem en dør, forbi i hans øjne potentielle farer. han har ellers altid været en god dreng. Han går pænt med, men bakker pludselig voldsomt en 3-5 meter så man nærmest flyver baglæns gennem luften efter ham og så står han stille og nægter at gå længere og hvis man prøver at lægge lidt pres i tovet og sige kom, så rykker han baglæns igen

  • #4   4. apr 2011 ja det var os sådan min gjorde og man er ved at få rykket arm og hånd af smiley

  • #5   7. apr 2011 Han gør det af angst,prøv at finde ud af hvad han er blevet bange for,har han slået sig på døren eller fået stød eller slået hovedet. Vil helt klart mene det er angst og ikke bare en ide

Kommentér på:
Trækker tilbage

Annonce