{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

spanske skridt- forlæns tak {{forumTopicSubject}}

nu har jeg i nogen tid arbejdet med at lære hesten spanske skridt. Han laver også nogen flotte nogen, som "enkelt-benløft"... men han bakker også, jeg har godt hørt at der er en del heste som går baglæns i indlæringsprocessen, men hvordan var det lige man kom til næste face, som gerne skulle være at gå fremad?

jeg kan sjældent have en hjælper med mig,så jeg ville grene finde en metode hvor man ikke skal være to om at træne øvelsen med hesten...

pt. foregår det såden at jeg stiller mig ved hans skulder, han får en verbal kommando, og en berøring bagpå det pågældende forben, samtidig med at jeg selv sparker ud i luften med mit eget ben...

Han blev jo lige pludselig lidt for flink til at lave spanske skridt i tide og utide, så derfor får han en 3-dobbel hjælp til hvornår det er jeg faktisk ønsker han skal løfte ben, og det er kun når han bliver bedt om at udføre øvelsen, og han gør det, at der er guf....

haha den stakkel, jeg havde lidt æble i lommen i dag da jeg red, og på en eller anden måde kom han selv i tanke om at forsøge at gøre sig fortjent til guf via de spanske skridt, mens jeg sad i sadlen... og han var jo ikke blevet bedt om at gøre andet end gå fremad, så der sad jeg og storsmilede mens hestedyret ihærdigt gik 20 m. baglæns med flotte benløft - uden at kunne belønne ham overhovedet... næste gang tror jeg nok jeg venter med at tage æbler i lommerne til efter jeg har redet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spanske skridt- forlæns tak
Kommentér på:
spanske skridt- forlæns tak

Annonce