{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Dressurøvelser - søger tips! :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG'ere smiley

Vil lige starte med at tips som at få en god underviser og alt med at få en underviser er ubrugbare kommentare lige til det her!
Jeg vil gerne høre JERES metoder, hvordan i er blevet undervist til det osv. i den dur!

Jeg vil gerne høre om hvordan i har lært jeres heste/ponyerr disse øvelser:
- Galoppirouetter
- Galop chanchemanger
- Schenkelvigning (alle gangarter)
Eller hvis i har andre øvelser i den dur i vil fortælle om! smiley

På forhånd tak og go' eftermiddag! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressurøvelser - søger tips! :)
  • #1   28. nov 2011 Kan kun tale for Schenkelvigningerne smiley jeg har startet fra jorden af, det lyder godt nok som et stort arbejde, men med lidt bestemt træning så kan det sagtens lade sig gøre smiley jeg havde for det meste en rytter på imens, den kunne trykke med schenklen, imens jeg pressede hesten krop i den retning, samtidig havde jeg en pisk for at markere. Min unghest lærte det hurtigt, synes jeg har fået et godt resultat. Man skal self starte med skridten, så kommer resten hurtigt smiley

    Over and out.


  • #2   28. nov 2011 Emma - tak for svar - sådan har jeg også lært den ene pony det smiley

  • #5   28. nov 2011 Ved galoppiruetter handler det om at hesten skal kunne ''sætte'' sig på bagparten og arbejde med bagbenene så den ikke skruer rundt, man kan træne den i det ved en centrere en volte. Men ved hver enkel hest er træningen idividuel smiley

  • #6   29. nov 2011 Mange tak alle sammen! smiley
    Jeps træning af hestene er nemlig individuelt - osse derfor jeg søger forskelligt tips her inde! smiley


  • #7   30. nov 2011 Jeg har ikke været på hg før nu, derfor intet svar.
    - Men tak for svaret og ja self. skal grundridningen var i top, og så er disse øvelser "nemme" smiley forstå mig ret. smiley


Kommentér på:
Dressurøvelser - søger tips! :)

Annonce