{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Foder hjælp -bid :) {{forumTopicSubject}}

Hej hg, smiley

Jeg har ham her frello fra 2009. Jeg har de sidste par uger haft ham lidt i longe og været på ryggen af ham 3 gange nu, kun i skridt og med trækker, max 1 gang om ugen ! og longe max 2 gange om ugen og i max 5-10 minutter, han er en hest der koncentere sig ekstremt og som konstant er opmærksom på rytter/longeføre.
og det har han taget helt ufatteligt fantastisk ! han er en hest der er meeeget nede på jorden ! Meget..
han er ikke tynd !! Men synes godt at han må tage lidt mere på..så fik anbefalet horsespeed fra videbæk.. så han nu får 1½-2 kilo Lucerne, ½kg horsespeed, vitaminer/mineraler og hørfrø olie, og når han har været i lidt arbejde får han også lidt betfor smiley Meeeen nu er han blevet en lille energibombe ! koncentere sig absolut ikke og er helt oppe og ringe og har lidt tyndmave.. har aldrig oplevet ham sådan.. så nu overvejer jeg at fjerne horsespeed helt..
-Men hvad vil i så anbefale jeg skal give ham istedet? for at han tager lidt på? Det skal være med så lidt stivelse som overhovedet muligt..

Og ang. bid smiley Har hørt at hvis man har en hest der ikke så gerne vil have bidet i munden så skulle det være godt at smøre bidet i honning? Nogen der har erfaring med det og om det er noget der hjælper lidt ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder hjælp -bid :)
Kommentér på:
Foder hjælp -bid :)

Annonce