{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Skubber {{forumTopicSubject}}

Hej. når jeg hygger om min hest (Bugart 21 år),skubber han mig.. Oftes når han står i sin boks eller på staldgangen. skubber han hårdt til mig med hoved. som regl sker der ikke andet end jeg blir skubbet væk, men det er da sket at han har ramt mig i hoved eller skubbet mig ind i væggen hvor det faktisk har gjort ondt. men generalt er det bare irriterende og ubehagligt..

Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at få ham til at stoppe med denne unode :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skubber
  • #1   2. feb 2012 Tak for dit svar Line P. det var meget brugbart det vil jeg helt sikkert benytte mig af dit råd. . for han gør det virkelig tit.


  • #2   4. feb 2012 Kender det alt for godt. Min unghest har også en dårlig vane med det.

    Hun er dog blevet meget bedre efter jeg er konsekvent når hun gør det.

    Jeg siger strengt NEJ eller lingende og skubber hendes hoved væk. Enkelte gange har jeg dasket lidt til hende med flad hånd, hvis hun meget bevidst har skubbet mig væk med hovedet.

    Jeg acceptere det simpelthen ikke - synes det er meget irriterende og farligt, så derfor er jeg ret konsekvent.

    Hun gør det stort set ikke mere i dag. Til gengæld har jeg været super god til at rose hende når hun så stod pænt, og nussede hende på halsen.

    Held og lykke med træningen smiley


Kommentér på:
Skubber

Annonce