{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Tilridning på sjælland? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle glade heste mennesker smiley

Jeg ville hører om i kan anbefale nogle gode tilridnings steder. Det er vigtigt for mig, at de er venlige og tager alt med tålmodighed og i hestens tempo.
Link meget gerne, hvis de har en hjemmeside.

Det er en fjordhest det drejer sig om og det er meget vigtigt for mig, at de ikke har fordomme om racen smiley

Tusind tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning på sjælland?
  • #1   27. jun 2012 Jeg tager gerne fjordhest i ridning/tilridning.
    Kig min tidligere hoppe, hende red jeg selv op for 4 år siden. Og har redet min araber fra ingenting til ld1 på en måned. Alt i hestens tempo smiley


  • #2   28. jun 2012 ved Joel shytt men han er så beridder og koster derefter, men det så ham der tilrider og ikke en eller anden elev.
    Han arbejder ud fra klassisk dressur princippet og giver sig god tid til hestene.

    Dennis holst har jeg hørt godt om, han har også en hjemmeside, men kender ham ikke så godt som Joel så ved ikke om han har fordomme.

    Men skriv en pb. hvis du vil have nummeret til Joel så sender jeg gerne. så kan du altid ringe ham op og høre ad, han tager også ud til folk, så hesten ikke behøver at rykke. men ja så der jo nogle flere timer i kørsel osv. men jo rart at kunne få berider ud, hvis der senere opstår problemer.


  • #3   29. jun 2012 Tak for jeres svar alle sammen smiley Jeg skal først bruge tilridning om et par år, (hesten er fyldt 1år i år) og ville gerne have at det var en berider da jeg regner med, alt efter hvordan hun tager dressuren, at hun skal op og gå over LA- klasser.

    tina C: Tak sender dig lige en PB smiley


  • #5   29. jun 2012 Tak Pernille smiley Det er godt nok lige så jeg taber kæben :o) Men jeg vil da tage det med i overvejelserne, jeg regner med at tage ud og besøge div. steder osv. for det skal være det helt rigtige sted til min lille pige smiley

    Når du siger grundridningen er det så LC-niveau? Bare lige for at hører, det er jo ikke alle der har samme mening om det smiley


  • #6   29. jun 2012 Ved godt det måske er lidt urelavant, men jeg får undervisnig af Jan, og jeg må sige, han er et yderst behageligt menneske, meget meget rolig og meget let forståelig. Jeg ville ikke have noget problem med at sætte en hest ned til Jan, og lade ham klare arbejdet:-) Har ikke haft mulighed for at møde hans kone endnu, men tænker hun kun kan være ligeså behagelig som Jan.

  • #8   29. jun 2012 nu skriver du godt nok sjælland.. og hvis du ombestemmer dig er team møllen i sønderjylland rigtig gode.. jeg bor selv i nordjylland men det har været alle pengene værd at sende den derned.. min hest har været i 2 måneders træning og den fik 7,5 i ridlighed ved dv med fremmed rytter til kåring..
    de er rigtig søde, og alt går i hestens tempo.. check ride billederne ud på min profil under chanel union..
    i hvert fald har jeg ikke fortrudt at jeg har sendt min hest 300km væk


  • #9   29. jun 2012 ps pris 6000 med alt pr måned

  • #10   29. jun 2012 Pernille D: Det er bestemt ikke urelevant, det er da dejligt at hører lidt om dem. Tak for det smiley

    »Pernille «: Tak for det, det er super dejligt, at hører lidt erfaringer smiley Tusind tak for det smiley


  • #11   29. jun 2012 ninna J: Tak for det, men tror jeg holder mig til sjælland, vil gerne have mulighed for, at komme og kigge lidt til min hest smiley

Kommentér på:
Tilridning på sjælland?

Annonce