{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur undervisning Kolding
  • #1   28. aug 2012 Kig på KOR's hjemmeside. Ellers, hvis du vil køre lidt, så er Tommy Lundby i Fredericia vildt god. Han er primært spring rytter, men er en fantastisk underviser og kan også undervise dressur.

  • #3   28. aug 2012 Heidi windum prøv at kontakte hende her på hg. Hun kører nogle gange lidt rundt og er super super dygtig

  • #4   29. sep 2012 Hvis du er villig til at køre lidt efter det kender jeg en fantastisk underviser ved navn Rune Gludsted, som kommer til Vamdrup/Vojens/Revsø området 2 gange i måneden og som virkeligt er værd at køre efter :o)

    Vi er en flok ryttere, som har hentet ham ned fra Skive netop fordi han er så afsindigt dygtig både til at undervise og til at lære rytteren at forstå hesten :o)

    Efter min mening er han en af Danmarks dygtigste trænere og der er ingen andre undervisere der får fingrene i min hest :o)

    Næste gang han er i området at undervise er weekenden d. 19.-21. oktober (og igen d. 27.-28. oktober). Hvis du vil vide mere, kan du finde kurserne på FB:

    https://www.facebook.com/groups/114989071912326/


Kommentér på:
Dressur undervisning Kolding

Annonce