{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Professionel berider/tilrider. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg vil gerne have min hest i ridning/uddannelse, og søger derfor en rigtig god og PROFESSIONEL berider eller lignende, der kan uddanne ham godt og grundigt og på hestens promisser. Prisen er næsten lige meget. Bare IKKE over 5000 kr pr mdr. hvilket også er rigeligt! Men men skal vel også betale for det hvis det skal gøres ordentligt smiley
Det må ikke være i jylland/fyn, da dette er for dyrt i transport op og ned.

Nogle der kender nogle gode?

Jeg er meget pylret, da min hyppe er min baby og han virkelig betyder alt, så kun steder, som behandler hestene godt smiley

Hesten er forresten en DV vallak på 174 cm. 5½ år og har været redet i 3-4 mdr. Kan alle gangarterne, skal bare uddannes til op omkring ca. LB niveau, gerne LA. Hesten er påbegyndt schenkelvigninger i skridt og klare dette super positivt! smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Professionel berider/tilrider.
  • #1   13. dec 2012 Jeg har brugt joel shytt og han kører gerne ud. Men igen det så efter bent brenneruo akademisk osv. Men jeg syntes det en god måde at træne hesten og der bliver taget hensyn til sikkerhed og til hesten.

    Men ja hvor jeg stod før var der en del der brugte dennis holst. Han skulle være god. Men må indrømme deres dressur var ikke lige mig. Så kommer and på hvad man er til.



  • #2   13. dec 2012 Du skal ikke vælge Dennis Holst... Havde sidste år en hoppe i tilridning der fordi jeg havde brækket min skulder og ikke selv kunne tilride hende. Hun stod der 5 uger, kom overanstrengt og nervøs hjem (med diagnosen gjordkramper!), hvilket kostede 10000. Nu har jeg selv, uden nogen former for besvær eller problemer redet hende ½ år....
    Har kun hørt godt om OL hestecenter men kender dem ikke personligt:)


Kommentér på:
Professionel berider/tilrider.

Annonce