{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ridelære
  • #1   7. jan 2013 Hvad med toelstang??

  • #2   7. jan 2013 det ved jeg ikke hvem er smiley

  • #3   7. jan 2013 Jessica Toelstangs mor Merete underviser. Jessica rider selv på højt niveau

  • #4   7. jan 2013 Thorvald Lygum underviser på Vestegnens Rideklub i Taastrup smiley
    -Tror ikke han kører ud, men han underviser hos os hver tirsdag, og ryttere udefra er velkommen.


  • #5   7. jan 2013 Stine fra dyr i centrum underviser også hun underviser begge mine kusiner Louise og Simone

  • #6   7. jan 2013 Thorvald Lygum er sgu ikke lige min kop te :S
    Han kan jo ikke ride for filen da!
    Vil ikke anbefaleThorvald Lygum


  • #7   7. jan 2013 Thorvald har mange års erfaring som uddannet berider, og har fået flere ryttere fra begynderstadiet til at komme op og ride Grand Prix både i dressur og spring.
    Man kan sagtens være dygtig til at formidle sit stof til rytteren, selvom man nu ikke selv kan ride optimalt længere, her i Thorvalds tilfælde skyldes dette både en dårlig hofte (så vidt jeg husker var det hoften) og alder..
    -Men derfor har han jo ikke glemt hvad han ved ELLER hvordan man underviser smiley


  • #8   7. jan 2013 har nu også kun hørt dårligt om ham smiley og så skal det helst være en der kører ud, da det ikke kan betale sig med transport 2 gange om ugen.. så kommer jeg af med en hel del penge end hvad jeg lige har lyst til smiley og når man betaler alt selv er man sparsom, så kan man spare en trailer tur så gør jeg det smiley


  • #9   7. jan 2013 Freya:
    Ja han har dårlig hofte /ben men det betyder altså ikke at hesten skal "bøjes" helt om og slikke sig selv i r*ven for at sige det pænt.
    Sorry men manden tager heller ikke hensyn til andre ryttere på banen når han rider ( Er været ved at blive redte ned et par gange af ham,så taler af erfaringhed.)


  • #10   7. jan 2013 Synes det er irrelevant hvorvidt han selv tager hensyn til andre ryttere når han rider, da han som nævnt underviser, og derfor ikke sidder på hesten.
    Min hest har aldrig skulle bøjes helt om på nogen måde, men mit indtryk er derimod at han går meget op i, at det er en afslappet og løsgjort hest man får frem, så det synspunkt deler jeg ikke.
    Men da det her ikke er et debatrum om ham som underviser, vil jeg lukke den her og sige alle har lov til at have deres mening, så du skal da selvfølgelig også have lov til ikke at bryde dig om ham smiley


Kommentér på:
ridelære

Annonce