{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Træning til vogn-pony... {{forumTopicSubject}}

Ihh.. min Zafir var dygtig igår...

Igår startede jeg op med at træne ham til at gå for vogn igen.. Jeg regnede ikke med noget specielt fra ham, da det er MEGET lang tid siden han sidst har været trænet i det.. men han klarede det ud over alle forventninger..

jeg startede op med at have ham i seletøjet og løbe rundt bagefter ham imens jeg styrede ham og drejede med ham osv.. det klarede han fantastisk..

Så gik jeg ind og hentede en pæn tung palle, og prøvede at spænde den for ham, var meget spændt på hvordan han vil ta det, han har aldrig trukket en palle før.. jeg tog fat i hans næsebånd, og prøvede at trække ham fremad.. Han gik bare så fint, lidt nervøs i starten, men faldt hurtigt til ro, så jeg kunne slippe ham og sture ham rundt med tøjlen... Nøj hvor var og er jeg stolt af ham, han klarede det så flot..!

Håber han når at blive klar til at køre slæde når der kommer sne.. så mig og min søs kan køre slæde med ham og Sofus, og til sommer skulle han gerne være så klar at vi kan komme på hestevogns ferie med Ham og Sofus...

Ved godt det kan lyde til at jeg hurtigt har gået videre med ham fordi han skulle trække noget rimelig hurtigt efter han startede igen, men ja, jeg kender ham og kunne jeg se og mærke på ham at det var for tidligt at spænde pallen på, havde jeg ikke spændt den på ham...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning til vogn-pony...
Kommentér på:
Træning til vogn-pony...

Annonce