{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.938 visninger | Oprettet:

Kasper Olsen erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Godformiddag HG smiley

Der hvor jeg rider kommer berider Kasper Olsen og underviser (kursus) i dressur og spring. Jeg ville gerne høre jeres erfaringer med ham, om han er god og om I mener han er bedst til dressur eller spring?

Jeg ved ikke om jeg skal med - har en snart 5-års vallak der kan det grundlæggende dressur og nogle små øvelser til LA og har sprunget 50-60 cm. et par gange, har ikke meget erfaring i spring.. Jeg har bare hørt meget forskelligt om ham, og umiddelbart synes jeg jeg har hørt meget godt om hans springundervisning, men ikke så meget hans dressurundervisning så vil helst have undervisning i spring hvis det er det han er bedst til, men da min hest ikke har sprunget sådan rigtigt overvejer jeg dressuren mere - hvis han er god til det??

Okay.. jeg vil egentlig bare gerne høre jeres erfaringer, for er virkelig i tvivl om jeg skal tage med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kasper Olsen erfaringer?
  • #1   5. mar 2013 Jeg kender ham ikke, men mht kursus, synes jeg altid der er noget med kan tage med i bagagen og bruge til noget.
    Jeg Har tilmeldt mig hos mange forskellige, Bjarne Iversen,Susie Fastrup, Jane Svanekær osv. Og uanset om det var nogen jeg ønskede at fortsætte hos eller ej, har der altid været nogle ting jeg kunne tage med hjem og bruge til noget smiley


  • #2   5. mar 2013 Hej,

    Han har engang været berider i GRRK - mens jeg havde min første pony.
    Jeg elskede Kaspers undervisning og det var både dressur og spring - så jeg giver thumbs up smiley


  • #3   5. mar 2013 Trine - ja det er selvfølgelig rigtigt, har også haft mange forskellige undervisere og har lært meget forskelligt hver enkelt. Alle underviser jo forskelligt og ser tingene fra forskellige vinkler.

    Jannie - kan du fortælle om hans ridemetoder angående dressur? smiley

    Tror jeg tager en dressurtime ved ham smiley


  • #4   5. mar 2013 åh det er svært for mig at huske - det er en del år siden.. men glad for undervisningen - det var jeg..

  • #5   26. mar 2013 Jeg har reddet 5 år ved Kasper Olsen i både spring og dressur. Han har fået mig langt især i spring som jeg brænder mest for. Nu får jeg undervisning ved Allan Laudrup, men så snart Kasper igen underviser fast et sted tæt herpå så kører vi klart efter hans undervisning. Jeg savner ham helt utroligt....Han er fantastisk`!!!!

  • #6   24. sep 2013 Jeg holder med Julie E.
    Kasper Olsen fik mig og min hingst op og springe fra Ukontrolleret LC til stabilt LA på under et halvt år. Og lad mig sige det sådan her, jeg har altid været dressur rytter, så jeg skulle omskoles til springrytter smiley
    Kasper er super god. Og jeg savner ham meget.
    Hvor holder han enlig til henne ?


Kommentér på:
Kasper Olsen erfaringer?

Annonce